۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 32928
سورنا ستاری استعفا داد

برخی منابع از استعفای سورنا ستاری ، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری که حکم خود را در آبانماه سال ۹۲ و مرداد ماه ۹۶ از حسن روحانی دریافت کرده بود، پس از یک سال ادامه فعالیت در همین جایگاه در دولت ابراهیم رئیسی، استعفای خود را تقدیم رئیس جمهوری کرد. با این حال، تا لحظه تدوین این گزارش، خبری مبنی بر پذیرش این درخواست استعفا از سوی رئیس جمهوری منتشر نشده است.

موضوع کناره گیری ستاری از حضور در دولت رئیسی یا انتخاب جایگزین او در جایگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بارها مطرح شده بود و آخرین بار در خردادماه امسال، نام محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه جامع امام حسین (ع) به عنوان گزینه جایگزین او مطرح بود.

با وجود آنکه همکاری ستاری در جایگاه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری یک سال پس از روی کار آمدن دولت ابراهیم رئیسی نیز ادامه یافت اما نام او هیچگاه به عنوان یکی از ارکان هیئت دولت، در بخش معرفی هیئت دولت در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری و در جمع وزیران و معاونان رئیسی درج نشد.

سورنا ستاری، ۵۰ ساله و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است و اگر رئیسی با استعفایش موافقت کند، پس از ۹ سال فعالیت مداوم در راستای گسترش و ارتقای کیفی زیست بودم نوآوری و فناوری کشور، به دانشگاه شریف باز می گردد.

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 32928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha