پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا، اسپورتینگ لیسبون - تاتنهام امروز سه‌شنبه ۲۲ شهریور ساعت ۲۱:۱۵ + لینک پخش زنده

تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و تاتنهام امشب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان اسپورتینگ دو بر صفر تاتنهام را از پیش رو برداشت/

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های اسپورتینگ لیسبون و تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی اسپورتینگ لیسبون و تاتنهام امروز بیست و دوم شهریور

هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار در گروه‌های مختلف شروع می‌شود.

گروه A

لیورپول - آژاکس

لیورپول بعد از باخت سنگین برابر ناپولی که باعث شد زمزمه‌های اخراج یورگن کلوپ نیز شنیده شود به دیدار آژاکس خواهد رفت. این دیدار اهمیت زیادی برای لیورپول دارد و هواداران این تیم دوست ندارند قبل از تعطیلات ملی تیم‌شان وارد یک بحران ناخواسته شود.

از این گروه دیدار دو تیم فوتبال گلاسکورنجرز و ناپولی به روز چهارشنبه موکول شد. تصمیم برای تغییر زمان مسابقه به دلیل محدودیت‌های شدید نیروی پلیس بریتانیا و رویدادهای جاری پیرامون سوگواری ملی پس از مرگ ملکه الیزابت دوم است.

گروه B

بایر لورکوزن- اتلتیکومادرید

پورتو- بروخه

تیم بحران زده بایر لورکوزن که در رده هفدهم جدول رده‌بندی (ماقبل آخر) بوندسلیگا قرار دارد باید در خانه به مصاف اتلتیکومادرید قدرتمند برود. جرارد سیوانه، سرمربی لورکوزن در خطر اخراج از تیم آلمانی قرار دارد چرا که این تیم ضعیف‌ترین شروع خود را در چند سال اخیر تجربه می‌کند و از جام حذفی نیز کنار رفته است. شاید باخت در این دیدار باعث شود تا سیوانه از هدایت لورکوزن برکنار شود.

در دیگر دیدار پورتو باید در خانه به دیدار بروخه برود. طارمی می‌توانست در این دیدار تعداد گل‌های خود را در لیگ قهرمانان افزایش دهد ولی اخراج در بازی قبل برابر اتلتیکو باعث شد تا مهاجم ایرانی این دیدار را از دست بدهد. طارمی در دیدار ابتدای هفته در لیگ پرتغال برابر چاوز یک گل و یک پاس گل ثبت کرد.

گروه C

ویکتوریا پلژن- اینتر

بایرن مونیخ - بارسلونا

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها بایرن مونیخ در حالی برابر بارسلونا قرار می‌گیرد که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی که سال‌ها برای بایرن گلزنی می‌کرد و اتفاقا استاد گل زدن به بارسلونا بود حالا در ترکیب تیم اسپانیایی است. بایرن هر ۴ دیدار قبلی برابر بارسلونا را برنده شده است و در ۱۱ تقابل با بارسلونا به ۸ برد رسیده است. در واقع بارسلونا در لیگ قهرمانان بیش از هر تیم دیگری به بایرن مونیخ باخته است و بعد از این تیم ۴ بار به پاریس، میلان و چلسی باخته است.

شاگردان ناگلزمن در خانه تیم قدری هستند و در ۳۷ بازی قبلی خانگی خود به ۳۵ برد رسیده است. یک تساوی برابر آژاکس و یک شکست برابر سیتی دیگر نتایج بازی‌های خانگی بایرن در ۳۷ بازی قبلی بوده است.

بارسلونا در دیدار قبلی ۵ گل به نماینده چک زد و بایرن نیز در ایتالیا توانست اینتر را شکت دهد تا هر دو تیم در بهترین شرایط خود را به این دیدار برسانند.

گروه D

اسپورتینگ - تاتنهام

مارسی - اینتراخت

در یکی از ساده‌ترین گروه‌ها دو دیدار برگزار می‌شود. تاتنهام بعد از برد روحیه بخش در هفته اول در حالی باید در پرتغال برابر اسپورتینگ قرار گیرد که دیدار این هفته شاگردان انتونیو کونته در لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی به دلیل مرگ ملکه الیزابت به تعویق افتاد تا تاتنهام با استراحت زیاد به استقبال این بازی بیاید. گل نزدن سون هیونگ مین اتفاق بد در این فصل تاتنهام بوده است. سون فصل گذشته در ۱۴ بازی آخر خود ۱۲ بار گلزنی کرد تا در کنار محمد صلاح از لیورپول با ۲۳ گل کفش طلای لیگ برتر را به دست آورد. این بازیکن ۳۰ ساله نتوانست در هفت بازی ابتدایی این فصل تاتنهام گلزنی کند.

در دیگر دیدار مارسی در خانه پذیرای اینتراخت فرانکفورت است که بعد از قهرمانی در لیگ اروپا در فصل قبل دچار افت شده است.

۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 32926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha