۴ شکست در ۴ وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان / شروع ضعیف شاگردان محمد بنا در غیاب روسیه

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز و با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، نتایج کشتی گیران کشورمان پس از مسابقات نوبت صبح چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 از سد اکرم اوزترک از ترکیه گذشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر قزاقستانی در مرحله نیمه نهایی، دادمرز از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر 3 مقابل ابراهیم غانم از فرانسه مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 5 بر 4  آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی را از پیش رو برداشت. وی دور سوم با  نتیجه 6 بر 1 مغلوب کیم هیون وو  قهرمان جهان و المپیک از کره جنوبی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.


در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 6 بر 5 میرکو مینگوزی از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 3 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تورپال بیسلطانوف قهرمان اروپا از دانمارک شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده ها رفت. علیزاده در این گروه مقابل بارتلمی تشوشا از کنگو قرار می گیرد و در صورت پیروزی در این حریف، فرداشب برای کسب مدال برنز به مصاف علی چنگیز از ترکیه خواهد رفت.

مسابقات شانس مجدد (گروه بازنده ها) ظهر فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

پخش زنده مسابقات چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان،شنبه ساعت ۱۳:۰۰+ لینک پخش و نتیجه

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 32794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      1 0
      خیلی تاسف اوره از جوانان استفاده می‌شد بهتر بود
      • سعید راد IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
        1 0
        دمت گرم
    • سعید راد IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      1 0
      متاسفانه آقای سر مربی با یک دندگی و منم منم کشتی فرنگی ایران را به اینجا رسانده. باید تبریک گفت به این همه حماقت