افشاگری دایی علیه خواهرزاده ها/مهدی خزعلی:پسر و دختر کبری خزعلی هم در آمریکا زندگی می‌کنند!

پایگاه اطلاع رسانی «چند ثانیه» نوشت: مهدی خزعلی گفت : نه تنها پسر کبری خانم؛ حتی خواهرزاده دیگرم، یعنی دختر ایشان نیز سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند.پسر انسیه خانم هم که در کانادا صاحب شرکتی است که در زمینه وی‌پی‌ان فعالیت می‌کند، می‌دانید که ثبت شرکت در کانادا هزینه‌ای بیش از صد میلیارد ریال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛بعد از رسانه‌ای شدن این خبر که پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در کانادا زندگی می‌کند، کاربری در توئیتر درباره اینکه احسان نوحی بزنجانی،‌ فرزند کبری خزعلی،‌ رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در آمریکا زندگی می‌کند، افشاگری کرد.

مهدی خزعلی درباره این خبر گفت:خبر صحت دارد، نه تنها پسر کبری خانم؛ حتی خواهرزاده دیگرم، یعنی دختر ایشان نیز سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند.

پسر انسیه خانم هم که در کانادا صاحب شرکتی است که در زمینه وی‌پی‌ان فعالیت می‌کند، می‌دانید که ثبت شرکت در کانادا هزینه‌ای بیش از صد میلیارد ریال دارد.

مساله من این نیست که چرا این عزیزان یا هر هم‌وطن دیگری به خارج از کشور مهاجرت و زندگی کند، که این حق هر کسی است اما این عزیزان با رانت رفته‌اند و این موفقیت‌ها را به دست آورده‌اند.

این درست نیست که والدین کسی در ایران موافق فیلترینگ باشد اما او در خارج از این در زمینه وی‌پی‌ان کار کند.

شما نمی‌توانید موافق حجاب، آن هم نه شال ومانتو که فقط چادر باشید اما فرزندان خود را بفرستید در جایی که حجاب آزاد است، زندگی کنند.

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 32792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      6 0
      به فضل و رحمت الهی ما ایثارگران دوران دفاع مقدس سلحشورانه صدام را سرجایش نشاندیم و به ملت شریف ایران قول و وعده می دهیم عوامل داخلی استکبار، فقوذیهای ظاهرالصلاح و مسئولین بی کفایت سارق منافق را ادب خواهیم کرد تا کور شود هر آنکه نتواند دید. خطاب ما به اینگونه مسئولین دودره باز ملحد است: بدانید و یقینا خواهند دید که به احدی از شما رحم نخواهیم کرد! شما که آدم نشدید