معرفی برترین‌های دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت بانوان

دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت آزادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، دوره چهارم و نهایی لیگ اسکیت جوانان و بزرگسالان بانوان (پنجشنبه - ۱۷ شهریور ماه) با حضور ۱۱ تیم در آکادمی اسکیت آزادی برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

رده سنی جوانان اول:
۱- قائم ارومیه الف
۲- سروش اسکیت منظریه البرز
۳- آلفای خوزستان

رده سنی جوانان دوم:
۱- سروش اسکیت منظریه البرز
۲- قائم ارومیه الف
۳- قائم ارومیه ب

رده سنی بزرگسالان:
۱- سروش اسکیت منظریه
۲- آلفای خوزستان
۳- اس فلای تهران

براساس این گزارش، در بخش انفرادی رده سنی جوانان اول و در مواد ۱۰۰ و ۲۰۰ متر فریده کریمی در جایگاه اول ایستاد و آلاله حشمتی و رها احمدیان به ترتیب دوم و سوم شدند، در رده سنی جوانان دوم، مژده شعبانی، شکیلا سمیعی و ملینا اسکندری به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی بزرگسالان نیز مهیا دستپاک، ریحانه فرشاد و فاطمه اسدی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده ۵۰۰ متر، یک دور و هزار متر در رده سنی جوانان اول، سما شیخ بیگلو، رها احمدیان و سوفیا سلطان اول تا سوم شدند و در رده سنی جوانان دوم، روژان سهامی، نیلوفر پیغمبرزاده و ستایش رجبی به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی بزرگسالان نیز معیا دستپاک، نیلوفر مردانی و شوکا اردهالی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در ماده ۱۰ کیلومتر و در رده سنی جوانان اول، سما شیخ بیگلو، نازنین رضیئی و شهرزاد اکبری اول تا سوم شدند، در رده سنی جوانان دوم، روژان سهامی، ستایش رجبی و ساغر حاتمی در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی بزرگسالان نیز نیلوفر مردانی، عطیه بلوچی و شیرین قادری به مکان‌های اول تا سوم رسیدند.

در ماده امدادی و در رده سنی جوانان اول، تیم قائم ارومیه الف با ترکیب (سما شیخ بیگلو، ونوس خدابنده‌لو، پرستش روشندل و شهرزاد اکبری) اول شد، تیم سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (فریده کریمی، سوفیا سلطان، سارا عبدالهی و آیناز یدالهی) و تیم آلفای خوزستان با ترکیب (نازنین رضیئی، مبینا حاج میرزا محمدی، آلاله حشمتی وزهرا داودوند) به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی جوانان دوم، تیم سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (ملینا اسکندری، یاسمن نعمت‌الهی، مژده شعبانی و نیلوفر پیغمبرزاده) اول شد، تیم قائم ارومیه ب با ترکیب (مهتاب صباغی، آرزو موسوی، دنیا بهبودی و مهدیه آزاد) و تیم قائم ارومیه الف با ترکیب (ستایش رجبی، ساغر حاتمی، سارا زنگنه و شکیلا سادات صنیئی) نیز به جایگاه‌های دوم و سوم رسیدند.

در رده سنی بزرگسالان، اس فلای تهران با ترکیب (یکتا محسنی، فاطمه طلایی، فاطمه ابراهیمی و شیرین قادری) به جایگاه نخست رسید، آلفای خوزستان با ترکیب (نگین شیخی، ملیکا منوچهری‌راد، هستی باقری و نهال مقدم رحمانی) و سروش اسکیت منظریه البرز با ترکیب (نیلوفر مردانی، مهیا دستپاک، فاطمه اسدی و حدیثه طباطبایی) نیز دوم و سوم شدند.

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 32775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha