بله؛ سامانه اعلام وضعیت اربعین بدون نیاز به اینترنت

پیام‌رسان بانکی بله در اربعین حسینی با سامانه اعلام وضعیت اربعین همراه و هم‌قدم زائران عتبات عالیات خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پیام‌رسان بانکی بله با همکاری ستاره پونصد، امسال نیز مانند سال‌های گذشته همراه و هم‌قدم مسافران اربعین است و با ارائۀ سامانه ارتباطی اربعین، ارتباط زائران حسینی با هم‌سفران و عزیزانشان را به‌صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به اینترنت برقرار می‌کند.

از مهرماه ۱۳۹۸ برای نخستین بار در کشور و با هدف ایجاد ارتباط رایگان و بدون نیاز به اینترنت برای زائران اربعین، به‌ همت پیام‌رسان بانکی بله ارائه شد. در آن سال، بیش از ۲۶۶ هزار نفر از زائران عتبات عالیات، وضعیت خود را با استفاده از این سامانه به اطلاع خانواده و دوستانشان رساندند. در این سال بیش از دو میلیون و پانصد پیام اعلام وضعیت در بله دست‌به‌دست شد.

زائران اربعین می‌توانند از طریق سامانه اعلام وضعیت اربعین به‌صورت کاملاً رایگان با سیم کارت ایرانی، بدون نیاز به اینترنت یا خرید سیم کارت عراقی، خانواده و آشنایان را از آخرین وضعیت خود باخبر کنند.

برای استفاده از سامانه اعلام وضعیت اربعین در بله کافی است اپلیکیشن بله را نصب کنید. بعد از باز کردن بله، به صفحۀ «ویترین» بروید و در سامانه اعلام وضعیت اربعین، اگر زائر عتبات عالیات هستید، در قسمت «اعلام وضعیت»، وضعیت خود را ثبت کنید و اگر عزیزانتان زائر کربلای معلی هستند، برای باخبر شدن از حال آن‌ها شمارۀ مسافرتان را در بخش «مشاهدۀ وضعیت» وارد کنید.

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
کد خبر: 32766
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha