۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 32745
خزعلی استعفا داده است؟

انسیه خزعلی امروز جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر نسبت به برخی اکانت‌های جعلی واکنش نشان داد؛ اکانت جعلی خبری مبنی بر استعفای وی داده بود که برخی از رسانه‌ها نیز این خبر را منتشر کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، یکی از این اکانت‌های جعلی امروز در توئیتر خبری را به نقل از انسیه خزعلی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منتشر کرده و نوشته بود: امروز، بعد از حضور در آخرین جلسه معاونت زنان و خانواده در نهاد ریاست جمهوری و ارائه توضیحاتی درباره سفر چندماه پیش پسرم به خارج، استعفای خود را به ریاست محترم جمهوری تقدیم کردم.

واکنش خزعلی به شایعه استعفا

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز امروز با انتشار مطلبی در اینستاگرام اعلام کرد: تنها صفحه رسمی معاون امور زنان و خانواده در توییتر با نام کاربری Ensiyehkhazali@ فعال بوده و مناسب است مخاطبان هرگونه اخبار رسمی را از صفحات رسمی ایشان دنبال کنند.

در ادامه این مطلب آمده است: در روزهای اخیر صفحات کاربری جعلی در حال انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی هستند که از این طریق تکذیب می شود.

خزعلی استعفا داده است؟

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیشتر نیز در حساب کاربری خود با بیان اینکه گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتا از ‌مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند، گفت: گرچه فرزندم متاهل و مستقل است اما هرگز قصد مهاجرت نداشته‌ است.

خزعلی اظهار داشت: اما امروز...برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند؛ درحالی که سفر موقت کاری وی جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است، خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. ‌

گفتنی است خزعلی پس از انتشار این توئیت آن را پاک کرد.

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 32745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha