شرایط بهتر برای سهام کامودیتی محور در نیمه دوم سال

درباره کامودیتی‌ها می‌توان گفت که در فصل آینده و نیمه دوم سال شرایط برای کامودیتی‌ها و سهام کامودیتی محور بهتر شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از بورس نیوز؛ پیش بینی بازار سهام همواره با خطا و اشتباه همراه بوده است، اما سهامداران برای یافتن راه و گمراه نشدن مجبورند تا از نظرات کارشناسان این حوزه مطلع شوند.

بازار خسته کننده و شکننده ای ظرف یک الی دو ماه آتی

علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: شرایط بازارسرمایه باتوجه به معاملات پایین برای یکی، دو ماه آینده از دیدگاه من بازار خسته کننده و شکننده‌ای است. باتوجه به اینکه در این بازه تسویه کارگزاری‌ها مزید بر علت می‌شود می‌توان عرضه نسبتا زیادی را در مقایسه با ماه‌های گذشته شاهد بود اما؛ با توجه به حمایت‌هایی که از بازار می‌شود نمی‌توان ریزش سنگین را متصور شد.

تفکیک سهامدار حرفه ای موضع سخت و دشواری است

وی درباره سهامداران حرفه‌ای افزود: درخصوص سهامداران حرفه‌ای واقعا تفکیک آن سخت است. کسانی هستند که براساس تجربه و براساس اینکه میزان تقاضا در چه فصلی و گروهی بیشتر است می‌توانند سودهای بیشتری بگیرند.

بازار سهام نسبت به برجام بی حس شده است / نیمه دوم سال به سود کامودیتی محور ها می چرخد

عصاری درباره برجام بیان کرد: از دیدگاه ما اثر برجام از بازارها برداشته شد. زیرا به قدری این موضوع طولانی شده که بازار واکنش خاصی نسبت به آن نشان نمی‌دهد. اما درباره کامودیتی‌ها می‌توان گفت که در فصل آینده و نیمه دوم سال شرایط برای کامودیتی‌ها و سهام کامودیتی محور بهتر شود.

عصاری در پایان در توصیه به سهامداران گفت: توصیه می‌کنیم سهامداران همچنان هیجانات را کنترل کنند و در یکی، دو ماه آینده براساس سنتی که در بازارها برای شهریور و مهرماه وجود دارد، مراقبت بیشتری کنند.

۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
کد خبر: 32726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha