ادغام اتریوم: آغاز «مهم‌ترین برهه در تاریخ رمزارز»

سازندگان اتریوم امیدوارند برای استفاده از توکن‌های اثبات سهم به اجماع برسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایندیپندنت فارسی شبکه اتریوم به دو شاخه مجزای بلاک‌چین و دو رمزارز رقیب (ای‌تی‌اچ‌دبلیو و ای‌تی‌اچ‌اس) تقسیم می‌شود.

بخش اول ادغام شبکه اتریوم که آن را «بزرگ‌ترین رویداد در تاریخ رمزارز» توصیف کرده‌اند، پس از مدت‌ها انتظار تکمیل شد.

این ادغام سیستم دومین رمزارز مهم دنیا را از اثبات کار به اثبات سهم تغییر خواهد داد و مصرف برق آن به میزان زیادی کاهش می‌یابد.

بر اثر این گذار، استخراج‌کننده‌ها دیگر به تایید تراکنش‌های موجود در شبکه از طریق حل کردن معماهای پیچیده ریاضی که به مقدار زیادی قدرت محاسباتی کامپیوتری احتیاج دارد، نیازی ندارند.

در عوض، مالکان توکن‌های رمزی اتریوم (ای‌تی‌اچ) با گرو گذاشتن دارایی خود، تراکنش‌ها را تایید می‌کنند تا شبکه معتبر و امن باشد.

برای این منظور، شبکه اتریوم به دو شاخه مجزای بلاک‌چین و دو رمزارز رقیب (ای‌تی‌اچ‌دبلیو و ای‌تی‌اچ‌اس) تقسیم می‌شود.

هرکس که در زمان اجرای این ادغام، اتریوم دارد، به طور خودکار، هر دو نوع توکن را در کیف پول اینترنتی و حساب‌هایش خواهد دید. سازندگان اتریوم امیدوارند برای استفاده از توکن‌های اثبات سهم به اجماع برسند.

قرار بود اولین بخش این ادغام که به انشعاب دشوار بلاتریکس معروف است، در ساعت ۱۲:۳۴ بعدازظهر به وقت محلی [تابستان بریتانیا] (۷:۳۴ صبح به وقت شرق آمریکا) روز سه‌شنبه، ۶ سپتامبر، و بخش دوم و پایانی آن بین ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر انجام شود.

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: 32693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha