قتل خونین زن اراکی به دست شوهرش / جسد در خانه رها شده بود

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از کشف راز قتل زن ۴۱ ساله اراکی خبر داد و گفت: همسر مقتول که پس از قتل همسرش متواری شده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کشف جسد خانمی حدود ۴۱ ساله در ۲۶ مرداد ماه سال جاری در داخل منزل مسکونی اش در شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد خانمی حدود ۴۱ ساله به ضربات چاقو به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.

سرهنگ چهری خاطرنشان کرد: در همان دقایق نخست شروع تحقیقات پلیس که موضوع اختلاف خانوادگی و نزاع مابین مقتول و همسرش از سوی اطرافیان مطرح شد بلافاصله تلاش برای دستگیری همسر مقتول آغاز شد.

وی با اشاره به شناسایی متهم در یکی از استانهای همجوار اظهار کرد: در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی متهم دستگیر و به اراک منتقل شد.

به نقل از پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در بازجویی های پلیس متهم به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 32666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha