کی روش سرمربی تیم ملی شد/ او تا آخر هفته به تهران می‌آید!

کارلوس‌کی روش پس از توافق نهایی با فدراسیون فوتبال تا آخر هفته برای شروع کار در تیم ملی فوتبال وارد تهران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، یک هفته پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال نهایی شده و فدراسیون فوتبال به دنبال فراهم کردن مقدمات حضور کی‌روش در ایران است.

اردوی جدید تیم ملی فوتبال از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود و خبر می‌رسد کی روش تا آخر هفته وارد ایران می‌شود تا علاوه بر امضای قرارداد و مراسم معارفه، کارش را با تیم ملی فوتبال آغاز کند.

ماهانه ۵۰ هزار یورو

بر اساس توافق فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی، کارلوس کی‌روش ماهانه ۵۰ هزار یورو تا پایان جام‌جهانی دریافت خواهد کرد.

تغییرات نیمکت تیم ملی یک هفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فوتبال نهایی شد و امروز خبر رسید که فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش به توافق نهایی رسیده و قرارداد به امضای طرفین رسیده است .

سرمربی پرتغالی هم تا آخر هفته به تهران می‌آید تا مقدمات اردوی تیم ملی را از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود، آغاز کند.

بر اساس خبرهای رسیده، توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ۴ ماهه و تا پایان جام‌جهانی است و مبلغ آن ماهانه پرداختی به کی‌روش ۵۰ هزار یورو است.

اخراج مربی موفق به خاطر مرد ناکام

یک نشریه کروات در تشریح شرایط حال حاضر فوتبال ایران نوشت: باورنکردنی؛‌ کروات موفق را اخراج می‌کنند تا یک مربی خارجی را بیاورند که دستاوردی نداشته است. رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران بلافاصله بعد از حضور در این منسب مربی کروات را قربانی تغییر کرد.

نشریه کرواتی در ادامه به نقل از رسانه‌های ایرانی نوشت: دراگان اسکوچیچ تا پایان هفته جای خودش را به کارلوس کی‌روش می‌دهد.

اسکوچیچ که از فوریه ۲۰۲۰ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت، عملکرد خوبی داشت و توانست تیم ایران را به جام جانی در موقعیت سختی برساند. این در حالی است که کی‌روش همراه مصر نتوانست به جام جهانی برسد.

این در حالی است که مهدی تاج رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران در جریان تبلیغات انتخاباتی خود، خبر بازگشت کی‌روش را اعلام کرده بود.

کی‌روش از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ سمت سرمربیگری ایران را بر عهده داشت. این مرد پرتغالی دوبار همراه تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشت اما نتوانست از گروهش صعود کند.

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 32648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha