ایران - برزیل؛ امشب در لهستان / تمرین آخر و جلسه آنالیز برگزار شد

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای دیدار امشب با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ آماده می‌کند، شب گذشته یک جلسه تمرین دو ساعته را در سالن اصلی مسابقات برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ملی‌پوشان والیبال ایران از ساعت ۲۰ و پس از برگزاری جلسه آنالیز و شنیدن صحبت‌های دکتر محمدرضا داورزنی در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان حضور پیدا کردند و تمرینی سخت و با تمرکز را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

در این تمرین ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر یاناس (مربی بدنساز تیم ملی) خود را گرم کردند و سپس زیرنظر کادر فنی به مرور تکنیک و تاکتیک‌های مختلف مشغول شدند. بازیکنان سعی کردند با شرایط سالن برگزاری مسابقات آشنا شوند تا شرایط بهتری برای دیدار با برزیل داشته باشند. بازی ۶ به ۶ در امتیازهای بالا که شبیه‌سازی شرایط مسابقه بود یکی از تمرینات شاگردان عطایی در این جلسه محسوب می‌شد. همچنین در اواخر تمرین هم زدن سرویس‌ در دستور کار ملی‌پوشان قرار گرفت.

بازیکنان تیم ملی امروز از ساعت ۱۲ هم در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه تمرین خواهند کرد تا تنها یک گام برای دیدار حساس با تیم قدرتمند برزیل زمان داشته باشند.

جلسه داورزنی با ملی‌پوشان در لهستان

محمدرضا داورزنی که برای همراهی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه حساس، بامداد روز دوشنبه ۱۴ شهریور راهی شهر کاتوویتسه شده بود، ساعت ۱۸ به وقت محلی به هتل محل اسکان تیم ایران رسید و مورد استقبال مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در لهستان قرار گرفت.

وی بلافاصله در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرد و در کنار آن‌ها به صرف عصرانه مشغول شد.

در ادامه بازیکنان راهی جلسه آنالیز شدند که دکتر داورزنی هم در اواخر جلسه به جمع بازیکنان اضافه شد. رئیس فدراسیون والیبال در پایان جلسه آنالیز داورزنی دقایقی با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی صحبت کرد تا انگیزه آن‌ها را برای بازی با برزیل مضاعف کند.

محمدرضا داورزنی در بخشی از صحبت‌هایش با تقدیر از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: بازی با برزیل اهمیت زیادی دارد و اگر مطمئن نبودم که ایران می‌تواند در این بازی پیروز شود به لهستان نمی‌آمدم.

وی ادامه داد: فارغ از هر نتیجه‌ای که مقابل برزیل کسب شود، برای من، مردم و حتی خودتان بسیار مهم است که در پایان مسابقه از حس جنگندگی و تلاش خود رضایت داشته باشید. برزیل تیم بزرگ و با تجربه‌ای است، اما ما هم ایران هستیم و می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم.

داورزنی خطاب به ملی‌پوشان گفت: اگر بتوانید مقابل برزیل برنده شوید نام‌تان در تاریخ والیبال ایران ثبت خواهد شد. همه شما سختی‌های زیادی را تحمل کرده اید تا به اینجا برسید، پس کارتان را به نحو احسن تمام کنید.

در ادامه بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی با تمجید و تقدیر از میلاد عبادی‌پور به عنوان کاپیتان تیم ملی، از داورزنی درخواست کرد تا حمایت‌های بیشتری از بازیکنان این نسل که سرمایه‌های کشور هستند انجام شود. همچنین عبادی‌پور هم در چند جمله از زحمات فدراسیون والیبال تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند برنده بازی با برزیل باشد.

دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان بوده و در ۱۶ مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه ۱۵ شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ به مصاف برزیل می‌رود.


پخش زنده والیبال ایران و برزیل سه شنبه ۱۵ شهریور؛ ساعت ۲۳:۳۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی جهان، لهستان-اسلوونی ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 32621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha