برنامه و نتایج رقابتهای مهدی محسن نژاد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

عضو بهبهانی تیم ملی کشتی فرنگی ما در صربستان است و اولین فرصت جهانی اش را آنقدر باید مغتنم بشمارد که نظر محمد بنا روی او در ادامه کار هم مثبت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مهدی محسن نژاد ملی پوش وزن ۶۰کیلوگرم کشتی فرنگی از صبح روز دوشنبه ۲۱ شهریور در رقابتهای ۲ وزن آخر کشتی فرنگی به روی تشک خواهد رفت . برنامه مسابقات او به شرح ذیل است:


در وزن ۶۰ کیلوگرم، مهدی محسن‌نژاد در دور نخست برابر هان جائه چانگ از کره جنوبی به روی تشک رفت و این حریف را ۸ بر صفر برد. / فیلم کشتی محسن نژاد و حریف کره ای

وی  در یک هشتم نهایی مقابل کرم کمال از ترکیه روی فیتوی خودش گرفتار شد و با ضربه فنی شکست خورد. / فیلم کشتی محسن نژاد و حریف ترک

محسن نژاد باید منتظر ادامه کار کشتی گیر ترک باشد. 
حریف ترک محسن نژاد ۶ بر ۳ به ژاپن باخت و لذا محسن نژاد اوت شد. 

 

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی

پخش زنده مسابقات دو وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان، دوشنبه ساعت ۱۳:۰۰+ لینک پخش و نتیجه



برنامه زمانی مسابقات وزن ۶۰کیلوگرم:

دوشنبه ۱۲ سپتامبر(۲۱ شهریور):

دور مقدماتی وزن ۶۰ کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به وقت ایران

نیمه نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ به وقت ایران
 

سه شنبه ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور):

مرحله شانس مجدد وزن ۶۰ کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۷به وقت ایران

فینال اوزان وزن ۶۰ کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان گفت: هدف اصلی کشتی گیران شادی دل مردم ایران و کسب افتخار برای کشور عزیزمان است.

مهدی محسن نژاد با بیان این مطلب افزود: حقیقتا کشتی به مانند برخی از ورزش های توپی، درآمد زیادی ندارد و اگر کسی در کشتی به دنبال قهرمانی است، هدف اصلی اش شادی دل مردم ایران است. البته اگر کسی به مدال طلای المپیک و جهان دست پیدا کند قطعا از منافع مادی بیشتری برخودار خواهد شد.
نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی تصریح کرد: من هم برای منافع مادی به کشتی نیامده ام و سال ها است که در تیم های ملی و در رده های سنی مختلف کسب مدال کردم و هدف اصلی ام کسب افتخار برای کشور و شادی دل مردم بوده است.
این کشتی گیر ۲۳ ساله در مورد چگونگی کشتی گیر شدنش گفت: اهل شهرستان بهبهان خوزستان هستم و زیر نظر روح اله دهملایی تمرینات خود را انجام داده ام، تاکنون ۷ مدال کسب کرده ام که ۴ مدال آن در رده ی سنی امید و در رقابت های جهانی و آسیایی و ۳ مدال آن که یک برنز و ۲ نقره بوده است در رده ی سنی بزرگسالان و در قهرمانی آسیا بوده است.

برنامه و نتایج رقابتهای مهدی محسن نژاد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی ادامه داد: البته باید قدردان پدر و مادرم عزیزم باشم چراکه ما ۴ برادر هستیم که همگی کشتی می گیریم البته یاسین یکی از برادرانم مصدوم بود، ولی تمرینات خود را شروع کرده و دو برادر دیگرم یعنی احمدرضا محسن نژاد در کشتی جوانان قهرمانی آسیا به مدال طلا و عمادرضا محسن نژاد در کشتی نونهالان قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافته اند.
محسن نژاد تصریح کرد: بیشتر اوقات با برادرانم تمرین کشتی می کنیم و این موضوع باعث شده تا سطح خوبی از کشتی قرار بگیریم.

وی در مورد اینکه تحصیلات خود را در چه مقطعی ادامه می دهد گفت: در مقطع کارشناسی تحصیل می کنم و ترم ۳ هستم.

این کشتی گیر در مورد اینکه به جز کشتی به چه ورزشی علاقه دارد و در اوقا فراغت چه می کند گفت: قبل از اینکه وارد کشتی شود فوتبال بازی می کردم و بازی فوتبالم خوب بود اما تصمیم گرفتم که کشتی را ادامه دهم. هر موقع هم که فرصت داشته باشم با خانواده در دل طبیعت می رویم و غذا را بیرون میل می کنیم اما بسیار علاقه دارم که به دیدار پدربزرگ و مادربزرگم بروم و عاشق مادربزرگ های پدری و مادری ام هستم.

محسن نژاد در مورد اینکه به چه غذایی بیشتر علاقه دارد اظهار داشت: من هم مانند بسیاری از افراد غذای مادرم را دوست دارم و از همه بیشتر به خورشت سبزی علاقه دارم.

ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در مورد شرایط اردوهای تیم های ملی گفت: اردوها از نظر امکانات، اسکان و تغذیه در شرایط بسیار خوبی است و حضور محمد بنا که نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کادر فنی باعث دلگرمی و نقطه قوت ما است.
وی ادامه داد: همه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و از طرف همه قول می دهم که با تمام وجود بجنگیم و چیزی کم نگذاریم. باید بگویم که مجموعه تیم ملی کشتی فرنگی به دنبال کسب افتخار و شادی دل مردم عزیز ایران است.

برنامه و نتایج رقابتهای مهدی محسن نژاد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

محسن نژاد در مورد اینکه پس از ۳ سال توانسته دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی را به تن کند گفت: واقعا کار سخت است اما تمام تلاش خود را کردم و در تمامی مسابقاتی که کادر فنی صلاح دید شرکت کردم و چرخه ی انتخابی را گذراندم و اعتقاد دارم که محمد بنا به دنبال بهترین ها است و اگر کشتی گیری از لحاظ آمادگی جسمانی و فنی خوب باشد در تیم وی جای دارد.
این کشتی گیر خوزستانی در مورد مصدومیتی که در رقابت های آسیایی مغولستان برایش پیش آمد گفت: مصدومیت از ناحیه دنده باعث شد که نتوانم در فینال نمایش خوبی از خود به جای بگذارم و صاحب مدال نقره شدم، در نهایت یک ماه طول کشید که مصدومیتم خوب شود و الان چند ماه است که هم در سرپا و هم در خاک تمرینات خوبی را پشت سر می گذارم.

وی در مورد شگرد خود در کشتی فرنگی گفت: هم بارانداز اجرا می کنم و هم سالتوبارانداز اما چون ریسک بارانداز کمتر است و در اجرایش بیشتر تبحر دارم بیشتر از این فن استفاده می کنم. در سرپا هم بسیار جنگنده هستم و فقط به کسب مدال طلا در رقابت های جهانی فکر می کنم و پس از آن نیز به دنبال حضور در المپیک پاریس هستم.
محسن نژاد در مورد حریفان خود در رقابت های جهانی گفت: وزن ۶۰ کیلوگرم به خاطر اینکه وزن المپیکی است بسیار شلوغ است و حریفان بسیار خوبی هم در این وزن هستند اما اگر قرار است مدال طلا بگیرم نباید به سخت بودن کار فکر کنم و از حریفی هراس داشته باشم و قطعا روحیه ی جنگنده من با این موارد سازگار نیست.

برنامه و نتایج رقابتهای مهدی محسن نژاد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مورد رابطه اش با سایر کشتی گیران گفت: اکثر با سایر کشتی گیران خوزستانی از جمله دادمرز، میرزازاده و کاویانی نژاد هم اتاق هستم اما همه ی کشتی گیران با هم صمیمی و به واقع یک تیم هستیم. محمدعلی گرایی بعنوان کاپیتان تیم و محمدرضا گرایی قهرمان جهان و المپیک و سایر کشتی گیران رابطه ی خوبی را ایجاد کرده اند.
وی ادامه داد: درست است که گرایی ۲ وزن از من بالاتر است اما با وی مرور فن می کنم تا به نقاط ضعف خود پی ببرم تا از لحاظ سطح فنی بالاتر برویم.
محسن نژاد تصریح کرد: مرحله آخر اردوی ما روز ۶ شهریورماه آغاز می شود و ما در تلاش هستیم که نقاط ضعف خود را از بین ببریم تا بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود برویم.

برنامه و نتایج رقابتهای مهدی محسن نژاد در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

این کشتی گیر اهل بهبهان در مورد شرایط زندگی اش گفت: کار ما فقط کشتی است، البته یک درآمدی از لیگ داریم اما لیگ کشتی با لیگ های دیگر متفاوت است و کشتی گیران درآمد زیادی از آن ندارند، محمدطلا مظلومی نماینده شهرم چند روز پیش به اردو آمد و ضمن حمایت از من و برادرم، قول هایی برای کمک به ما داد و امیدارم که در آینده بتوانم محبت مردم عزیز شهرم که همیشه به من لطف داشته اند را با کسب مدال های خوشرنگ جهانی و المپیک جبران کنم.
محسن نژاد خاطرنشان کرد: با توکل به خدا راهی رقابت های جهانی می شوم و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی از خود به جای بگذارم و باعث سربلندی کشور و مردم عزیزم باشم.

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 32594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha