تامین اجتماعی: اصلاح ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان از همین هفته انجام می شود

میرهاشم موسوی: پرداخت حقوق شهریور با احکام جدید خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تاکیدهای رییس جمهوری مبنی بر اصلاح افزایش حقوق بازنشستگان اعلام کرد: از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد و پرداخت حقوق شهریور هم با احکام جدید خواهد بود.

میرهاشم موسوی در آئین گشایش بخش زایمان ال دی آر (بلوک زایمانی تک نفره) بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه، با اعلام این خبر گفت: اختیار این کار به اعضای هیات امنای تامین اجتماعی داده شد که در ماه گذشته مصوبه قبلی اصلاح و احکام بازنشستگان سایر سطوح براساس مصوبه شورای عالی کار اصلاح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: توسعه خدمات هم در بخش بیمه و درمان جز اولویت های تامین اجتماعی است؛ ۱۰ ماه پیش در سفر به کرمانشاه مصوباتی در حوزه توسعه خدمات داشتیم که امروز یکی از این پروژه ها افتتاح شد.

وی اضافه کرد: بخش ال دی آر بیمارستان حضرت معصومه با هشت اتاق زایمان به لحاظ کیفیت منحصر به فرد است و بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان برای راه‌اندازی آن هزینه شده است.

موسوی با بیان اینکه یک سوم تولدهای کرمانشاه در بیمارستان حضرت معصومه صورت می‌گیرد، گفت: امیدواریم آثار رشد جمعیت این استان را با ارایه خدمات برای بیمه شدگان ببینیم.

وی اظهار داشت: پروژه توسعه درمانگاه این بیمارستان در ۹ ماه گذشته کلنگ زنی شد که اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به دنبال تقویت منابع پروژه هستیم.

«میثم حجتی پور» مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: بخش LDR بیمارستان حضرت معصومه، زایشگاه مدرن و استانداردی است که زایمان ها به صورت خصوصی در اتاق های مجزا و با حضور پدر کودک انجام می‌گیرد. این بخش با حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی افزود: پروژه های عمرانی زیادی مانند اورژانس بیمارستان شهدا، درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه در حوزه درمان تامین اجتماعی در حال انجام است و همه همت ما در تلاش گستره‌سازی و کیفی‌سازی خدمات سازمان در استان است.

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲
کد خبر: 32566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha