برنامه و نتایج رقابتهای پویا دادمرز در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

پویا دادمرز مقابل حریف قزاق شکست خورد و وداع زود هنگامی با مسابقات جهانی صربستان داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پویا دادمرز ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی از صبح روز شنبه در رقابتهای ۴ وزن اول کشتی فرنگی به روی تشک خواهد رفت . برنامه مسابقات او به شرح ذیل است:

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی- لینک فعال است



در وزن ۵۵ کیلوگرم  ۱۸ نفر حضور دارند.

پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه رفت و کشتی ۵ بر ۳ باخته را ۶ بر ۵ برد. / فیلم کشتی دادمرز و حریف ترک

دادمرز در دور سوم به مصاف امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان رفت و سه بر یک مغلوب این حریف شد. / فیلم کشتی دادمرز و حریف قزاق 

کشتی گیر قزاقستانی در نیمه نهایی عصر امروز با نماینده گرجستان کشتی گرفت و نهایتا مغلوب او شد تا پویا دادمرز حذف شود. 


برنامه زمانی مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم:

شنبه ۱۰ سپتامبر(۱۹ شهریور):

دور مقدماتی وزن ۵۵ کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به وقت ایران

نیمه نهایی وزن ۵۵ کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ به وقت ایران


یکشنبه ۱۱ سپتامبر(۲۰ شهریور):

مرحله شانس مجدد وزن ۵۵ کیلوگرم: از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت ایران

فینال اوزان وزن ۵۵ کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه

پخش زنده مسابقات چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان،شنبه ساعت ۱۳:۰۰+ لینک پخش و نتیجه


برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

پویا دادمرز گفت: با کسب یک مدال خوشرنگ در رقابت های جهانی صربستان، دل مردم کشورمان را شاد خواهم کرد.

پویا دادمرز نماینده وزن ۵۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی در چند سال گذشته روند رو به رشدی داشته و ما نیز به دنبال تکرار این افتخارات در رقابت های جهانی صربستان و شاد کردن دل مردم خواهیم بود.

دادمرز در مورد شرایط خود گفت: خدا را شکر شرایط فیزیک بدنی ام برای حضور در وزن ۵۵ کیلوگرم بسیار خوب است و با تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم، آماده ام که با کسب یک مدال خوشرنگ در رقابت های جهانی صربستان دل مردم را شاد کنم.

وی در مورد روند راه قهرمانی خود تا تیم ملی بزرگسالان گفت: کارم را از رده ی نوجوانان شروع کردم و با کسب مدال طلا در رقابت های جهانی نوجوانان و جوانان به رده ی بزرگسالان صعود کردم.

نماینده سبک وزن تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: رقیبان خوبی در وزن ۵۵ کیلوگرم در ایران دارم و برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بسیار تلاش کردم، سال گذشته نتوانستم آنطور که باید خود را به کادر فنی ثابت کنم اما امسال شرایطم بسیار بهتر است.

دارنده مدال نقره رقابت های زیر ۲۳ سال جهان اظهار داشت: البته سال گذشته کشتی گیرانی که صاحب مدال جهانی شدند را در تورنمنت های بین المللی شکست دادم و امسال نیز عملکرد خوبی در رقابت های مختلف از خود به جای گذاشتم و با طی کردن چرخه ی انتخابی تیم ملی، نفر منتخب کادر فنی برای حضور در رقابت های جهانی شدم.

وی در مورد شرایط تیم ملی و اردوها گفت: اول از همه باید یک تشکر ویژه از محمد بنا داشته باشم، به شخصه اعتقاد دارم که وی آدم بسیار بزرگی است که در خیلی از موارد باید از او الگو گرفت. بعنوان کسی که چند سال برای حضور در تیم ملی تلاش کردم به این نتیجه رسیدم که وی بهترین نفرات را برای مسابقات گزینش می کند و با کسی تعارف ندارد و هرکس عملکرد بهتری داشته باشد قطعا در تیم ملی جای خواهد داشت.
این کشتی گیر ۲۲ ساله و اهل ایذه خوزستان در مورد چگونگی طی کردن روند قهرمانی خود گفت: زیر نظر لقمان رضایی در ایذه کار را شروع کردم و واقعا قدردان زحمات این مربی زحمتکش هستم. وی یکی از بهترین مربیان سازنده خوزستان است که کشتی گیران وی در رده های مختلف سنی در تیم های ملی خوش درخشیدند.

دادمرز در مورد امکانات فراهم شده برای آماده سازی تیم های ملی کشتی گفت: واقعا شرایط نسبت به چند سال گذشته بسیار تفاوت کرده است. من سال ۲۰۱۹ عازم رقابت های جوانان بودم و آقای دبیر در بین ما آمد و گفت شرمنده ام که شرایط به اینگونه است و حتما من آن را تغییر می دهم و پس از گذشت ۳ سال از آن زمان تحول بزرگی ایجاد شده و ما از همه لحاظ امکانات خوبی را داریم.
وی ادامه داد: از امکانات خوبی که فراهم شده استخر روباز و پیست دومیدانی و رستوران روباز بود که از نظر روحی و روانی بسیار تأثیرگذار است چراکه پس از انجام تمرینات سخت می توانیم، خود را از لحاظ ذهنی ریکاروری کنیم. شرایط تغذیه و اسکان نیز بسیار عالی است و اتاق های خوبی در اختیار داریم.

برنامه و نتایج رقابتهای پویا دادمرز در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

ملی پوش وزن ۵۵ کیلوگرم کشورمان در مورد اینکه رابطه ی وی و کشتی گیران در اردوها به چه نحوی است گفت: در حال حاضر من، مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده خوزستانی های تیم ملی کشتی فرنگی هستیم ما از سال ۲۰۱۵ در تیم های ملی رده ی پایه بودیم و با هم به رده ی بزرگسالان آمده ایم، از سوی دیگر سایر کشتی گیران نیز خیلی با هم رابطه صمیمی و خوبی دارند اما باید یک قدردانی از محمدعلی گرایی بعنوان کاپیتان تیم و یک قدرانی ویژه از محمدرضا گرایی بعنوان مدال آوران طلای المپیک و جهان داشته باشم که بسیار بزرگوارند و بنده شخصا رفتار و منشی از این دو برادر دیده ام که شاید راضی به بیان آن توسط بنده در رسانه ها نباشند.
دادمرز در پایان خاطرنشان کرد: به شخصه دوست دارم که پس از چندین سال تیم ملی کشتی فرنگی را در سنگین وزن صاحب یک مدال خوشرنگ کنم و در پایان از مردم عزیز شهرم ایذه و تمامی مردم ایران که در فکر ما هستند تشکر می کنم و از آن ها می خواهم که برای موفقیت تیم های ملی کشتی در رقابت های جهانی صربستان دعا کنند.

برنامه و نتایج رقابتهای پویا دادمرز در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 32562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha