برنامه و نتایج رقابتهای محمدرضا مختاری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

به این پسر شیرازی امیدوار بودیم اما آن یکی ایرانی از آمل با دوبنده صربستان فینالیست شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمدرضا مختاری ملی پوش وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی از صبح روز شنبه در رقابتهای ۴ وزن اول کشتی فرنگی به روی تشک خواهد رفت . برنامه مسابقات او به شرح ذیل است:

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی- لینک فعال است

در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور نخست، مقابل محمود قانم از فرانسه مبارزه کرد و در حالیکه ۳ بر ۲ پیش بود با نتیجه  ۷ بر ۳ شکست خورد. / فیلم شکست مختاری برابر حریف فرانسوی

مختاری باید منتظر کشتی های حریف فرانسوی باشد . کشتی گیر فرانسه در یک چهارم نهایی مولداوی را با اقتدار شکست داد لذا فعلا مختاری در جدول باقیمانده است.  

در این وزن علی ارسلان ملی پوش ایرانی الاصل تیم صربستان در دور اول برابر کولیک از اوکراین با نتیجه ۱۱ بر ۲ پیروز شد . 

حریف بعدی ارسلان از کشور مجارستان بود که این حرف هم 7 بر 3 مغلوب ارسلان شد.

ارسلان در مرحله یک چهارم نهایی کشتی گیر لیتوانی را برد. او در ادامه غانم فرانسوی را با ضربه فنی برد و هم محمدرضا مختاری را حذف کرد و هم خودش فینالیست شد.


برنامه زمانی مسابقات وزن ۷۲ کیلوگرم:

شنبه ۱۰ سپتامبر(۱۹ شهریور):

دور مقدماتی وزن ۷۲کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به وقت ایران

نیمه نهایی وزن ۷۲کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ به وقت ایران


یکشنبه ۱۱ سپتامبر(۲۰ شهریور):

مرحله شانس مجدد وزن ۷۲کیلوگرم: از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت ایران

فینال اوزان وزن ۷۲کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه

پخش زنده مسابقات چهار وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان،شنبه ساعت ۱۳:۰۰+ لینک پخش و نتیجه

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

محمدرضا مختاری گفت: قول می دهم بهترین کشتی هایم را در رقابت های جهانی صربستان بگیرم.

نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته بدشانس بودم و دستم از مدال کوتاه ماند اما امسال قول می دهم که بهترین کشتی هایم را بگیرم و امیدوارم که حاصل زحماتم یک مدال خوشرنگ باشد.

وی در مورد اینکه چند سال دارد، و چگونه وارد کشتی شده است، گفت: پدرم کشتی گیر بود و دوست داشت که ما هم کشتی گیر شویم و همانند دو برادر دیگرم وارد کشتی شدم، البته احمدرضا برادر بزرگترم به دلیل آسیب دیدگی کشتی را رها کرد اما محمدامین برادر ۱۷ ساله ام امسال به اردوی تیم ملی هم دعوت شد.

مختاری در مورد اینکه در چه مقطعی تحصیل می کند، گفت: ترم های آخر کارشناسی تربیت بدنی می خوانم و اگر ورزش قهرمانی اجازه دهد ادامه تحصیل خواهم داد.

ملی پوش وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی در مورد حریفان خود در رقابت های جهانی گفت: با یکسری از کشتی گیران قبلا مبارزه کرده ام و لیست اسامی که اتحادیه اعلام کرده را نیز دارم و با دیدن فیلم کشتی گیران روی آن ها شناخت پیدا خواهم کرد.

وی در مورد اینکه چه فنی را شگرد دارد گفت: در سرپا دست تو و کمرگیری و در خاک هم باراندزا و سالتو را شگرد دارم.

مختاری در مورد اینکه چه فنی را دوست دارد گفت: تمامی فنون کشتی اگر خوب اجرا شود، زیبا هستند اما به نظرم اجرای سالتو با گردش کامل که از بالا حریف برو روی پل برود زیبایی خاصی دارد.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدرضا مختاری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی در مورد شرایط اردوها و روابطش با سایر کشتی گیران گفت: امکانات خوبی در اختیار داریم، ضمن اینکه کادر فنی و در رأس آن محمد بنا تمامی موارد فنی را به ما گوشزد می کنند. درحال حاضر کشتی گیران دو به دو تمرین می کنند که من بیشتر اوقاعت با محمدعلی گرایی مرور فن می کنم. به طور کلی رابطه ام با تمای کشتی گیران خوب است اما با میثم دلخانی که به خاطر آسیب دیدگی رقابت های جهانی را از دست داد، امیر قاسمی منجزی و محمدجواد رضایی نیز بیشتر ارتباط دارم.

مختاری در مورد اینکه کشتی کدام کشتی گیران را می پسندد گفت: در کشتی فرنگی رومن ولاسوف کشتی گیر خوبی است و در کشتی آزاد هم کشتی محمدحسین محمدیان را دوست دارم.

وی در مورد اینکه به غیر از کشتی به چه ورزشی علاقه دارد گفت: به فوتبال علاقه زیادی دارم و پیگیر رقابت های داخلی و خارجی به خصوص لیگ جزیره و لالیگا هستم و فوتبالیست محبوبم مسی است. علاوه بر فوتبال رشته MMA و مبارزات را دوست دارم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدرضا مختاری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

ملی پوش وزن ۷۲ کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی صربستان در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می کند گفت: فیلم می بینم و موسیقی گوش می دهم. به فیلم های اکشن علاقه زیادی دارم.

وی ادامه داد: سبک رپ را بیشتر گوش می دهم و در میان سریال های داخلی یاغی را نگاه می کنم ضمن اینکه فیلم های نوید محمدزاده را نیز دوست دارم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدرضا مختاری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

این کشتی گیر اهل استان فارس و شهر شیراز در مورد اینکه آیا به المپیک فکر می کند یا خیر، اظهار داشت: فعلا تمرکزم رقابت های جهانی و موفقیت در آن است و تا المپیک ۲ سال فاصله داریم.

مختاری در مورد اینکه چه غذایی را دوست دارد گفت: هر غذایی حتی نیمرو را اگر مادرم درست کند، دوست دارم و معتقدم مادران ادویه ای در غذا می ریزند که در هیچ رستورانی وجود ندارد و آن هم عشق است.

برنامه و نتایج رقابتهای محمدرضا مختاری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

ملی پوش کشتی فرنگی در مورد اینکه انجام چه تمریناتی را کمتر دوست دارد گفت: دومیدانی را زیاد دوست ندارم، چراکه برای انجام آن انگیزه نداری اما تمرین کشتی که شامل جنگیدن و مبارزه است را دوست دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدردان زحمات پدر و مادر عزیزم و علی قیطاسی مربی سازنده ام هستم و از مردم عزیز می خواهم برای موفقیت کشتی گیران در رقابت های جهانی دعا کنند.

۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 32561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha