برنامه و نتایج رقابتهای رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

نقره جهان مدالی بود که رضا اطری به آن قانع بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رضا اطری ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد از صبح روز شنبه در رقابتهای ۳ وزن پایانی کشتی آزاد به روی تشک خواهد رفت . برنامه مسابقات او به شرح ذیل است:

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد - لینک فعال است

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ بصیر علی لی از مقدونیه را از پیش رو برداشت.

وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. / فیلم کشتی اطری و حریف آذری

 وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۳ گئورگی وانگلوف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. / فیلم کشتی با حریف بلغار

اطری در این مرحله به مصاف نارانخو نارمانداخ از مغولستان رفت و او را ۵ بر سه شکست داد. فیلم کشتی با مغول

اطری در فینال برابر ری هیگوچی از ژاپن با امتیاز ۱۰ بر صفر باخت و نقره گرفت.فیلم کشتی با ژاپن

برنامه زمانی مسابقات وزن ۶۱ کیلوگرم:

شنبه ۱۷ سپتامبر(۲۶ شهریور):

دور مقدماتی وزن ۶۱ کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به وقت ایران

نیمه نهایی وزن ۶۱ کیلوگرم: از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران


یکشنبه ۱۸ سپتامبر(۲۷ شهریور):

مرحله شانس مجدد وزن ۶۱ کیلوگرم: از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت ایران

فینال اوزان وزن ۶۱ کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

هیچ غذایی را به غذای مازندرانی ترجیح نمی دهم

رضا اطری گفت: در رقابت های جهانی صربستان به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال در وزن ۶۱ کیلوگرم هستم.

رضا اطری ملی پوش وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی صربستان با بیان این مطلب افزود: سال ها است که در تیم ملی حضور دارم، سختی و زحمت بسیار کشیده ام اما هنوز به خواسته های خود نرسیده ام.

این کشتی گیر ۲۸ ساله اهل بابل استان مازندران در مورد چگونگی ورودش به کشتی گفت: از ۱۰ سالگی کشتی را در بابل و زیر نظر احمد بابایی شروع کردم و به دلیل اینکه وی بیمار شد، تمرینات خود را چندین سال است که زیر نظر محمود حسن نیا از مربیان خوب استان مازندران، دنبال می کنم.

برنامه و نتایج رقابتهای رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

اطری با اشاره به اینکه، ۱۰ سال است در تیم های ملی و در رده های مختلف کشتی گرفته است تصریح کرد: چندین سال است که در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد عضو اصلی تیم ملی بوده ام، اما با وجود اینکه سخت تمرین کرده ام و حریفان بسیار خوبی را از پیش رو برداشته ام اما صاحب مدال جهانی نشده ام و امسال قصد دارم که تمام تلاش خود را انجام دهم تا در وزن ۶۱ کیلوگرم خوشرنگ ترین مدال را بدست آورم.

وی در مورد حضورش در وزن ۶۱ کیلوگرم گفت: از لحاظ وزنی کمی اذیت می شدم و شاید دلیل نتیجه نگرفتنم هم تحمل این فشارها بوده است برای همین به یک وزن بالاتر آمده ام تا در شرایط بهتری به مصاف حریفان خود بروم.

این کشتی گیر مازندرانی در مورد شرایط زندگی اش گفت: متأهل هستم و قرار است که پس از رقابت های جهانی جشن عروسی را برپا کنم. خوشبختنه مشکل استخدامم با پیگیری های علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان حل شد و هم اکنون بعنوان کارشناس ورزشی در اداره ورزش و جوانان فریدون کنار استخدام شده ام.

برنامه و نتایج رقابتهای رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی در مورد اینکه در آینده به دنبال چه هدفی است گفت: هنوز ورزش قهرمانی من به پایان نرسیده و تا زمانی که بتوانم و بدنم اجازه دهد کشتی می گیرم، البته هدفم کسب طلای جهان و المپیک است و برای آن سخت تلاش می کنم و پس از دوران قهرمانی دوست دارم که ادامه تحصیل دهم و در کار مدیریتی حضور پیدا کنم.
اطری در مورد اینکه در اوقات فراغت چه می کند گفت: با تجه به اینکه متأهل هستم، دوست دارم در کنار خانواده ام باشم و بیشتر اوغات را با همسرم بگذرانم اما درگیری های زیاد کاری و شغلی دارم و شاید کمتر به این موضوعات و استراحت کردم برسم.
نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جهانی صربستان در مورد اینکه به چه چیزهایی علاقه دارد گفت: فیلم دیدن را دوست دارم البته فیلم های اکشن و با موضوعات هیجانی، موسیقی هم گوش می دهم و به انواع آن علاقه دارم، ضمن اینکه فوتبال خارجی به ویژه لیگ های مطرح اروپایی را دنبال می کنم و می بینم.

برنامه و نتایج رقابتهای رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی در مورد اینکه به چه غذا و میوه و تنقلاتی علاقه مند است گفت: با توجه به اینکه به صورت حرفه ای ورزش می کنیم و رژیم غذایی خاصی داریم، در اردوها باید رعایت کنیم. البته شرایط اردوهای تیم ملی و تغذیه، اسکان و موارد تفریحی بسیار عالی است اما من هیچ غذایی را به غذاهای مازندرانی به ویژه گوشت ماهی و پرندگان ترجیح نمی دهم. در مورد میوه هم بیشتر میوه های تابستانی را دوست دارم و علاقه خاصی به توت فرنگی دارم. در تنقلات هم انواع آجیل را دوست دارم.
اطری در مورد حریفان خود در رقابت های جهانی گفت: در وزن ۶۱ کیلوگرم هم کشتی گیران آسیایی، هم اروپایی و هم آمریکایی بسیار خوب هستند و کار سختی را در پیش رو دارم اما باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرم.

برنامه و نتایج رقابتهای رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

این آزادکار مازندرانی در مورد این سئوال که در اردوها بیشتر با چه کسانی گرم می گیری گفت: همه در اردوها دوست و صمیمی هستیم اما با حسن یزدانی و کامران قاسم پور نزدیک تر هستم.
وی درباره ی خصوصیات اخلاقی حسن یزدانی پاسخ داد: البته من یزدانی را به واسطه ای اینکه با وی هم اتاق هستم خیلی خوب می شناسم، به واقع ۷ مدال المپیک و جهان که بیشتر آن هم طلا است باعث نشده که یزدانی خودش را بگیرد و با همه ی کشتی گیران حتی با جوانان و نوجوانان رابطه ی خوبی دارد. به نظر من حسن یزدانی بسیار با اخلاق و مردم دار است.
اطری در مورد اینکه هم اتاق بودن با حسن یزدانی را چگونه می بیند، گفت: من و حسن آقا رابطه ی خوبی داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد. با هم راحت هستیم، وی بسیار آرام است و خلق و خوی ما به هم می خورد و این تصمیم خودمان بوده که هم اتاق باشیم.

برنامه و نتایج رقابتهای رضا اطری در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم در مورد اینکه بیشتر از چه فنونی استفاده می کند گفت: اصلی ترین فنون که انواع زیرگیری است و من سعی می کنم با گرفتن سر و گردن حریف شرایط را برای مهیا شدن اجرای فن ایجاد کنم.
وی در مورد شهر بابل گفت: عاشق شهرم بابل و مردم آن هستم اما مسئولان شهر هیچ حمایتی نمی کنند و حامی ورزشکاران نیستند.
اطری در پایان خاطرنشان کرد: من برای کسب خوشرنگ ترین مدال به صربستان می روم و قول می دهم که کم نگذارم و راضی ام به رضای خدا و امیدوارم که مزد زحماتم را بگیرم.


برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 32551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha