سایت شرکت‌های هواپیمایی خالی از بلیت‌های نرخ مصوب

فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین مسیر تهران_نجف، تهران_بغداد و بالعکس از امروز صبح برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فروش اینترنتی بلیت پروازهای اربعین در سایت شرکت‌های هواپیمایی از امروز صبح آغاز شد.

به گفته تمامی مسئولان بخش هوایی فروش بلیت اربعین برای بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ شهریور ۶ میلیون تومان است و هیچ ایرلاین حق ندارد در این بازه زمانی خارج نرخ اعلام شده اقدام به فروش بلیت کند.

براساس گزارش معاونت هوانوردی شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران ایر، تابان، زاگرس، وارش، قشم، آسمان، آتا، معراج اقدام به فروش بلیت‌های اربعین می‌کنند؛ که البته به نظر می‌رسد بسیاری از این شرکت‌ها هنوز اقدامی برای دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی برای فروش بلیت نکرده اند.

گفتنی است ایران ایر بیشترین سهم که شامل ۱۵ هزار بلیت است را در اختیار دارد. از امروز کاروان‌ها و گروه‌هایی که بیش از ۹ نفر فقط در استان تهران دارند می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر هما اقدام به خریداری بلیت پروازهای نجف _تهران و تهران _بغداد و بالعکس می‌کنند.

این اقدام توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از استان‌ها مشکل ساز شده است.

فروش بلیت تنها از طریق دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی و سایت شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و همانگونه که اعلام شد قیمت بلیت در مسیر تهران و اغلب شهرها به نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان است؛ غیر از ۴ شهر مشهد، یزد، زاهدان و کرمان مبلغ بلیت ۷.۶ میلیون تومان تعیین شده است.

طبق ابلاغیه اخیر سازمان هواپیمایی در صورت فروش مازاد بلیت بیش از نرخ‌های اعلام شده مبلغ از فروشنده دریافت و به خریدار بازگردانده خواهد شد و شرکت هواپیمایی متخلف به سازمان تعزیرات معرفی می‌شود.

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 32490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha