عالیشاه: این برد با حضور بانوان شیرین‌تر شد / در هر پستی که بخواهند در خدمت پرسپولیس هستم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید در برد امروز مقابل نفت آبادان همه اعضای این تیم سهیم بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه،  امید عالیشاه بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان در جمع خبرنگاران بیان کرد: طعم این برد شیرین تر بود. به بانوانی که در ورزشگاه حضور پیدا کردند، تبریک می‌گویم. این نشان می‌دهد که شایسته حقوق برابر هستیم و کنار هم می‌توانیم از فوتبال لذت ببریم. خداراشکر که شرمنده نشدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

او درباره موقعیتی که از دست داد، گفت: متاسفانه در آن صحنه بد عمل کردم و امیدوارم در آینده جبران کنم.

عالیشاه درباره صدرنشینی پرسپولیس و شانس قهرمانی افزود: امیدوارم پله پله بهتر شویم. نمی‌شود آینده نگری کرد و از الان باید به فکر بازی با هوادار باشیم.

مهاجم پرسپولیس درباره حضورش در خط حمله این تیم گفت: پارسال هم گاهی هافبک و گاهی پشت فوروارد و گاهی فوروارد بودم. تا جایی که در توانم باشد و افتخار داشته باشم پیراهن پرسپولیس را بپوشم با افتخار در هر پستی در خدمت تیم هستم.

عالیشاه در ادامه به حضور بانوان در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: خداراشکر که حضور بانوان با برد دلچسبی همراه شد. از مسئولان عزیز تشکر می‌کنم که حضور بانوان را محقق کردند. کنار هم می‌توانیم از فوتبال لذت ببریم.

او درباره نقش خط حمله پرسپولیس در برد مقابل نفت اضافه کرد: وقتی یک تیم به موفقیت می‌رسد، از تدارکات تیم تا کادرفنی و بازیکنان همه تلاش کرده‌اند. نمی‌شود خط خاصی را نام ببریم. مهم یکدل بودن و تیم بودن است.

عالیشاه در پایان درباره وضعیت لوکادیا مهاجم تازه وارد تیمش گفت: شرایط لوکادیا بهتر هم خواهد شد. ما نیز به او کمک خواهیم کرد.

۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: 32429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha