پخش زنده مسابقه هندبال ایران - کره جنوبی، چهارشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران با شکست مقابل کره به مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی هندبال ایران و کره جنوبی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا چهارشنبه ۹ شهریور راس ساعت ۱۹:۳۰ در منامه بحرین به مصاف یکدیگر میروند.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در مرحله فینال رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا نوجوانان، با نتیجه ۲۲ بر ۲۶ مغلوب کره جنوبی شدند و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کردند. 

لینک پخش زنده هندبال ایران و کره جنوبی چهارشنبه ۹ شهریور  ساعت ۱۹:۳۰ با فیلترشکن باز کنید - این لینک راس ساعت شروع بازی فعال می شود. 

‌لینک نتیجه زنده هندبال ایران و کره جنوبی چهارشنبه ۹ شهریور  ساعت ۱۹:۳۰  این لینک راس ساعت شروع بازی فعال می شود. 

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در آخرین و حساس‌ترین مصاف خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین فردا (چهارشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در دیدار فینال مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی می‌کند تا تکلیف نهمین قهرمان مسابقات هندبال نوجوانان آسیا مشخص شود.

ملی‌پوشان نوجوانان ایران که با شایستگی با همراهی کادر فنی مجرب خود به دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافته‌اند حالا یک گام تا رسیدن به جام قهرمانی فاصله دارند.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا با سه پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار خود مقابل کره‌جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ تن به شکست دادند اما در ادامه و در دومین دیدار مقابل هند با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند.

ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود با نتیجه ۳۵ بر ۲۳ ازبکستان را از پیش رو برداشتند و در چهارمین دیدار مرحله گروهی با ارائه یک نمایش فوق‌العاده مقابل بحرین میزبان که در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا به قهرمانی رسید بود با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ پیروز شدند.

اما شاهکار اصلی نوجوانان ایران در دیدار رده‌بندی رقم خورد که مقابل عربستان از شانس‌های اصلی قهرمانی این مسابقات در یک ماراتن ۸۰ دقیقه‌ای با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ به پیروزی رسیدند.

در سوی دیگر میدان تیم ملی نوجوانان کره‌جنوبی قرار دارد که بدون شکست به فینال مسابقات قهرمانی آسیا رسیده است. کره‌جنوبی در نخستین دیدار خود با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مقابل ایران به پیروزی رسید، در دومین دیدار ۳۹ بر ۲۲ برابر بحرین به برتری رسید، در سومین دیدار ۵۵ بر ۲۳ هند را شکست داد و در چهارمین و آخرین دیدار مرحله گروهی با نتیجه ۳۹ بر ۲۱ مقابل ازبکستان پیروز شد.

کره‌جنوبی در دیدار رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن پیروز شد و به دیدار فینال راه پیدا کرد.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی ۱۸ بازیکن ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

همچنین مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، رضا سرسنگی (ماساژور) و محمد سیاوشی (مربی دروزاه‌بانان) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران پیش از این با رسیدن به مرحله نیمه نهایی سهمیه مسابقات قهرمانی جهانی ۲۰۲۳ با کسب کرده بود.

۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 32364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha