ذوب‌آهن در دقایق پایانی بازی را به ملوان واگذار کرد + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان در اولین هفته دور برگشت لیگ برتر امروز در اصفهان برگزار به نفع مهمان تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان امروز از ساعت۱۵:۰۰ در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.


فیلم خلاصه بازی ذوب‌آهن ۰ - ملوان ۱

پیش از بازی:

تیم فوتبال ملوان در حالی به مصاف ذوب آهن خواهد رفت که ۷ بازیکن این تیم سال قبل در تیم ذوب آهن حضور داشتند و با انگیزه‌های خاصی مقابل تیم سابق خود به میدان خواهند رفت.

در ابتدای فصل پس از جدایی مهدی تارتار از ذوب آهن و پیوستن به ملوان چهار بازیکن ذوب آهن به همراه او در انزلی حاضر شدند و برای این تیم به میدان رفتند، رضا نورمحمدی، آرمان اکوان، پویا پورعلی و محمدرضا سلیمانی بازیکنانی بودند که در ابتدای فصل به ملوان پیوستند.

این روند در نیم فصل مسابقات هم ادامه داشت و مهدی تارتار سعید باقرپسند، جلال مداحی و حبیب فرعباسی را از این تیم جذب کرد تا جمعی از بازیکنان فصل گذشته ذوب آهن در تیم ملوان حضور داشته باشند.

در بین سه بازیکنی که از ذوب آهن جذب ملوان شدند حبیب فرعباسی تعداد بازی‌های بیشتری داشت، سعید باقرپسند در ۵ مسابقه به عنوان جانشین به میدان آمد و جلال مداحی ۳ مسابقه برای ذوب آهن انجام داد که یکی از آنها مقابل ملوان بود.

حضور پرتعداد بازیکنانی که سابقه حضور در ملوان را داشتند می‌تواند یک نکته انگیزشی و سلاح پنهان در اختیار مهدی تارتار باشد تا با قرار دادن بازیکنانی همچون باقرپسند و فرعباسی از انگیزه بالای آنها برای اثبات شایستگی‌هایشان استفاده کند.

این دیدار ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد و دو تیم در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 32353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha