دلیل غیبت وزیر ورزش در مجمع فدراسیون فوتبال مشخص شد / سجادی : با موبایل به هر دری زدم بسته بود!

وزیر ورزش در مجمع امروز فدراسیون فوتبال غایب است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون فوتبال غایب است و جای خود را به سید محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی خود داده است. در همین رابطه مشخص شده که با توجه به هفته دولت ، وزیر ورزش و سایر اعضای هیات دولت، به دیدار مقام معظم رهبری رفته اند و لذا سجادی جای خود را در پولادگر داده است. 

وزیر ورزش: ۲ نفر مخالف لغو انتخابات فوتبال بودند/ پیگیری می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان در توضیح ماجرای شبانه لغو و سپس تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال می‌گوید که فقط ۲ نفر از اعضای هیات رئیسه مخالف برگزار نشدن انتخابات فدراسیون فوتبال بوده‌اند.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، حمید سجادی که در گفت‌وگوی صبحگاهی سه‌شنبه (امروز) با رادیو ورزش سخن می‌گفت، در پاسخ به ماجراهای شبانه لغو و سپس تصمیم به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهارکرد: دبیرکل فدراسیون با اشاره به مواردی گفته بود که امکان برگزاری انتخابات نیست.

وی در پاسخ به اینکه این موارد از قبل مشخص بوده و چرا باید نیمه شب روز قبل از انتخابات این‌گونه مطرح شود؟ اظهار کرد: این باید رسیدگی شود. این وظیفه حاکمیتی و نظارتی است و ما باید ورود کنیم. اینکه دلیل چه بود است. 

سجادی تاکید کرد: متعاقب این موضوع خبر شفاهی به من داده شد که ظاهرا فقط دو نفر از اعضای هیات رئیسه با نامه دبیرکل برای لغو انتخابات فوتبال مخالفت کره‌اند و موافق برگزاری انتخابات بوده‌اند.

وزیر ورزش ادامه داد: صبح امروز خیلی سعی کردم که با موبایل با فدراسیون ارتباطی بگیرم و با حراست ارتباط بگیرم، نشد و به هر دری زدم بسته بود! 

به گزارش ایسنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص کارها و فعالیت‌های جدیدی که در حوزه ورزش در بخش‌های گوناگون انجام شده است، اظهار کرد: من ۳ شهریور سال گذشته حکم‌ خود را از حجت الاسلام رئیسی گرفتم. در یک سالی که پشت سر گذاشتیم در هفته‌های اول مطالعه می‌کردیم که چه وضعیتی را تحویل گرفتیم و شاخص‌ها چه بودند. گزارش مطلوبی را نمی‌توانم در این خصوص بدهم چون قرار است خبرهای خوبی را در هفته دولت به مردم بدهیم. وضعیت موجود را می‌دانستیم اما در عمل با اطلاعات ما کمی متفاوت بود.

سجادی افزود: یکی از مهمترین اتفاقاتی که در وزارت ورزش انجام شد، اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بود. شرایطی داریم که اگر کسانی مشارکت کنند و تا ۵۰ درصد سرمایه را بیاورند، می‌توانیم آن را کد دار کنیم و از دولت کمک بگیریم. حدود ۸۰۰ پروژه را توانستیم به اتمام برسانیم. در هفت ماه، رکوردی زدیم که از ۹ سال قبل بیشتر بود.

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با رادیو ورزش بیان کرد: برنامه‌ریزی مهمی که برای همین تابستان قرار دادیم، ساماندهی سواحل و نجات غریق است. اولین‌ بار ۲۰۰ میلیارد تومان به دستور شخص آقای رئیسی و هیات دولت تصویب شد. اواخر سال خبری رسید که سواحل برای مردم چه در جنوب و چه در شمال کشور آزادسازی شد. به تبع آن وقتی مراجعه افزایش پیدا کرد، احتمال افزایش خطر بیشتر شد و ۲۰۰ میلیارد از محل بودجه بحران با هماهنگی وزارت کشور و آقای عباسی که وزیر سابق و معاون وزارت کشور بودند، با همکاری ایشان طرح ما در آنجا مصوب شد و شرایط نجات غریق ما بسیار استاندارد و به روز شده است. این البته ادامه دارد و در طول سال نیاز داریم از سواحل مراقبت کنیم.

وی درباره یکی از مهمترین اتفاق‌های مورد اقبال مردم یعنی واگذاری سهام سرخابی‌ها گفت: نماد استقلال باز شد. یک کار مفاصاحساب از پرسپولیس مانده که آقای قربان زاده در بخش خصوصی، از وزیر اقتصاد، آقای رئیسی و معاون حقوقی به صورت شبانه‌روزی روی آن کار کردند. همه می‌گفتند نمی‌شود اما شد. قرار است تا ۵۱ درصد در این مرحله واگذار شود. برای پرسپولیس به زودی این اتفاق می‌افتد.

سجادی در خصوص مشکل حضور این دو باشگاه در آسیا تصریح کرد: یکی از اشکالات همین قضایا بود. مالکیت دو تیم مشترک و بحث بدهی و مالیات بود. بحث مالیات برای محافل بین‌المللی مهم است. مالیات‌هایشان تعیین تکلیف شده که چطور پرداخت کنند. اسناد ای اف سی قابل قبول است. متاسفانه بعد از محرومیت، رکن استانداردسازی، الان تعلیق است. قرار است تلاش شود از دی ماه این تعلیق رفع شود. از دی ماه این مدارکی که این دو باشگاه تهیه می‌کنند را می‌توانیم ارسال کنیم و می‌توانیم امیدوار باشیم که تعلیق برطرف شود.

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 32346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha