افشاریان: معذرت می خواهم / براتی : تصمیم شخصی بود

در پی حواشی مجمع فدراسیون فوتبال ، اعضای هیات رئیس واکنش های متفاوتی داشتند.

رییس کمیته داوران نسبت به لغو شبانه و تصمیم هیات رییسه به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون گفت: متاسفم و عذرمی‌خواهم اما این بهترین کار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خداداد افشاریان در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در رابطه با حواشی شب گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال یعنی لغو و دستور برگزاری مجدد مجمع انتخاباتی اظهار کرد: باید از آقای کامرانی‌فر این مساله را بپرسید اما مهم این است که می‌خواهیم مجمع را برگزار کنیم. دیشب تا دیروقت در فدراسیون بودیم و هیات رییسه تصمیم گرفت مجمع را برگزار کند و این به نفع فوتبال کشور است. داریم انتخابات سالمی برگزار کنیم. اگر موردی خاصی باشد، بعدا می‌شود درباره آن صحبت کرد.

افشاریان نسبت به لغو شبانه مجمع انتخابات فدراسیون پاسخ داد: متاسفم و عذر می‌خواهم!

او ادامه داد: آقای کامرانی‌فر، دبیرکل است و باید تصمیمات کمیته بدوی را اجرا کند. کمیته بدوی تا آخرین لحظه می‌گفت انتخابات باید برگزار شود. به نظر من اکنون داریم بهترین کار را انجام می‌دهیم.

واکنش براتی به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال: تصمیم شخصی کامرانی‌فر بود!

احمدرضا براتی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات این فدراسیون در جمع خبرنگاران درباره حواشی پیش آمده و انتشار خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: این اتفاقات نیازی به تحلیل ندارد. این تصمیمی بوده که آقای کامرانی‌فر گرفته‌اند و تصمیم شخصی ایشان بوده است و باید از ایشان پرسید که بر چه اساسی این تصمیم گرفته شده است. این اتفاق بدون هماهنگی با هیات رئیسه و کمیته انتخاباتی صورت گرفته است. این اتفاق قابل تحلیل نیست و مبنای قانونی نداشت.

او ادامه داد: آقای کامرانی‌فر هیچ چیز مکتوبی برای ارائه نداشتند و اظهارات شفاهی ایشان پراکنده‌گویی بود و چیز مستندی نداشتند.

براتی در پاسخ به این سوال که آیا خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال می‌تواند به تعلیق فوتبال ایران منجر شود؟ گفت: خدا نکند. تلاش ما بر این بوده است که انتخابات برگزار شود که این اتفاقات رخ ندهد. همه ما از طریق سایت فدراسیون فوتبال از این مساله مطلع شدیم.

اظهارنظر جالب نبی درباره لغو و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال

اظهارنظر جالب نبی درباره لغو و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال

کاندیدای نایب رئیسی اول مهدی تاج به اتفاقات دوشنبه شب واکنش نشان داد.

فدراسیون فوتبال دیشب (دوشنبه) در خبری اعلام کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال به دلیل ایراداتی که فیفا گرفته لغو شده اما بامداد امروز (سه‌شنبه) دوباره اعلام شد که انتخابات برگزار خواهد شد. مهدی محمدنبی، کاندیدای نایب رئیسی اول مهدی تاج پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیشب (دوشنبه) اظهار کرد: ما از روی سایت دیدیم که انتخابات لغو شده و دوباره روی سایت دیدیم که برگزار می‌شود و آمدیم.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش امروز چه اتفاقی رخ می‌دهد، گفت: دیگر خودتان باید تحلیل کنید.

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 32345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha