پخش زنده لیگ برتر فوتبال استقلال - نفت مسجد سلیمان؛ امروز ۲۰:۳۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در چهارمین هفته لیگ برتر امشب برگزار شد و نهایتا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال - نفت مسجد سلیمان امروز راس ساعت۲۰:۳۰ دقیقه در هفته چهارم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید: 

لینک پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان از شبکه های داخلی سیما - این لینک از ساعت ۲۰:۳۰ امروز سه شنبه ۸ شهریور به پخش بازی خواهد پرداخت.

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج 

پیش بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان

نفت با هدایت رضا مهاجری پس از شروع خوب در دو هفته ابتدایی لیگ و کسب 4 امتیاز، در هفته گذشته در زمین خود نتیجه را به پیکان واگذار کرد. آنها که برای دومین هفته پیاپی میزبان خواهند بود دنبال جبران شکست هفته قبل هستند. نفتی‌ها که در رده هفتم قرار دارند، بازی امروز را برای تماشاگران خود رایگان کرده‌اند تا برابر استقلال حداکثر استفاده را از میزبانی داشته باشند. استقلال هم پس از شکست هفته اول برابر سپاهان دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی ملوان انزلی و مس کرمان را شکست داد تا هم به وضعیت خودش سر و سامان دهد و هم اینکه با توجه به توقف سپاهان به یک امتیازی این تیم در صدر جدول برسد.

شاگردان ریکاردو ساپینتو قصد دارند مانند فصل گذشته فارغ از مشکلات تاکتیکی امتیازهای ابتدای فصل را بگیرند تا اندوخته‌ خوبی برای آینده داشته باشند. بیشتر مشکلات استقلال بیرون از این تیم است، از جمله ماجرای کاوه رضایی و ارسلان مطهری. گذشته از اینها، ساپینتو با این شانس روبه‌رو شده که نفراتی مثل مهدی قایدی را دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را به سود استقلال تغییر بدهند. استقلال برای اینکه به صدر جدول برسد باید نفت را شکست دهد.

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 32340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha