مراسم وداع با پیکر آیت الله مصطفوی امروز در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود

مراسم وداع با پیکر استاد فقید آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی امروز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،‌به نقل از روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه السلام، حضرت آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی پس از تحمل یک دوره بیماری ظهر روز یکشنبه ۶شهریور ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت. آیت الله مصطفوی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه و از چهره های ماندگار دانشگاه امام صادق بود.

حضور رئیس دانشگاه و تیم همراه در بیت مرحوم آیت الله مصطفوی 
به دنبال رحلت مرحوم آیت الله مصطفوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعدی رئیس دانشگاه امام صادق در منزل ایشان حضور یافته و به اعضای بیت آن مرحوم تسلیت گفت. مدیر کل روابط عمومی و بین المللی دانشگاه نیز رئیس دانشگاه را در این حضور همراهی نمود. 

پیام رئیس دانشگاه امام صادق به مناسبت رحلت آیت الله مصطفوی
پیرو رحلت آیت الله مصطفوی، استاد جامع معقول و منقول رئیس دانشگاه امام صادق و عضو خبرگان رهبری طی پیامی رحلت ایشان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: 
بسمه تعالی
با تاسف و تاثر خبر رحلت عالم فرزانه و فیلسوف برجسته آیت الله آقای حاج سید حسن سعادت مصطفوی واصل شد ایشان از استوانه‌های حکمی حوزه کهنسال تهران و استادی عالی مقام برای دانشگاه امام صادق علیه السلام محسوب می‌شد که در طول سالیان متمادی تصدی کرسی تدریس به تربیت دانش آموختگان ممتازی پرداخت.آن مرحوم را به حق می توان به جامع منقول و معقول توصیف کرد و از این روی ثلمه ای بر جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی وارد شده است. در کنار مزایای برجسته علمی، مکارم اخلاقی و معنوی و تربیت نفوس مستعده نیز فصل پر برکت و مشبعی از شخصیت جامع الاطراف ایشان را به خود اختصاص داده بود. فیوضات علمی و خدمات مدیریتی ایشان برای دانشگاه امام صادق علیه السلام برگ پر افتخار و زرینی است که نام ایشان را در این معهد علمی همیشه درخشان نگه خواهد داشت. اینجانب این ضایعه را به جامعه علمی حوزوی و دانشگاهی و همه مستفیدان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و حشر با اولیای الهی را از خدای متعال برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.
حسین علی سعدی رئیس دانشگاه امام صادق علیه السلام- عضو خبرگان رهبری

مراسم های وداع، تشییع و ترحیم مرحوم آیت الله مصطفوی 
مراسم وداع با پیکر استاد فقید آیت الله سید حسن سعادت مصطفوی، روز دوشنبه مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۱ بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار می شود. 

مراسم ختمی به مناسبت رحلت آیت الله مصطفوی در روز شنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵الی ۱۷ در مسجد دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود. دیگر مراسم های ایشان نیز به شرح تصویر زیر می باشد.
 

عالم بزرگ آیت الله سیدحسن مصطفوی دارفانی را وداع گفت + فیلم زندگینامه

۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 32302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha