پخش زنده مسابقه فینال والیبال جوانان ایران - هند، امروز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جوانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب به مصاف هندوستان رفت و نهایتا برنده این مسابقه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال آسیا از روز دوشنبه ۳۱ مرداد به میزبانی منامه در کشور بحرین آغاز شد و سرانجام امشب با دیدار فینال ایران و هند به پایان می رسد. 

تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.

لینک پخش زنده والیبال جوانان ایران و هند امروز ساعت ۲۰:۳۰ ( با فیلترشکن باز کنید) 


لینک نتیجه زنده والیبال جوانان ایران و هند امروز ساعت ۲۰:۳۰ - این لینک همزمان با شروع بازی فعال می شود.

آنچه شب گذشته اتفاق افتاد


تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی ۳ بر یک مقابل کره‌جنوبی در دیدار نیمه نهایی راهی فینال شد. هند هم با همین نتیجه تیم تایلند را مغلوب کرد تا دیگر تیم فینالیست رقابت‌ها شود.

دیدار فینال جوانان آسیا بین ایران و هند از ساعت ۲۰:۳۰ دقبقه امشب (دوشنبه هفتم شهریور) آغاز خواهد شد. تیم‌های تایلند و کره جنوبی هم برگزار کننده دیدار رده‌بندی خواهند بود. این دیدار از ساعت ۱۸ امروز آغاز خواهد شد.

روز گذشته تیم بنگلادش با هدایت علی پورعروجی توانست تیم چین را مغلوب کند و به مقام پنجم رقابت‌ها دست پیدا کرد. ژاپن و استرالیا هم با پیروزی ۳ بر صفر مقابل چین‌تایپه و هنگ‌کنگ در رتبه‌های سیزدهم و پانزدهم رقابت‌ها قرار گرفتند.

همچنین امروز تیم‌های عربستان و عراق برای رتبه نهمی و تیم‌های بحرین و پاکستان برای رتبه هفتمی رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 32291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha