حذف نصیرزاده از انتخابات کمیته ملی المپیک توسط سازمان بازرسی

سازمان بازرسی مانع حضور عبدالمهدی نصیرزاده در انتخابات کمیته ملی المپیک شد این در حالی است که وزیر ورزش چندی پیش اعلام کرد حضور توامان نصیرزاده منع قانونی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی که به عنوان نماینده هیات رییسه فدراسیون کشتی در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده بود، حضور در انتخابات را از دست داد. 

سازمان بازرسی نسبت به این مسئله ایراد گرفت از این رو ثبت نام نصیرزاده در انتخابات کمیته ملی المپیک باطل شد و خود  علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی باید در انتخابات شرکت کند.

پیش از این هم بارها اعلام شده بود که حضور نصیرزاده در هیات رییسه دو فدراسیون به صورت همزمان غیرقانونی است که در نهایت با ورود سازمان بازرسی به این ماجرا، حضور نصیرزاده در انتخابات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک باطل شد و امروز هم خود دبیر به عنوان نماینده فدراسیون کشتی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شرکت می‌کند.

واکنش سجادی به حضور همزمان نصیرزاده در فدراسیون‌های کشتی و بدنسازی!

وزیر ورزش و جوانان هفته پیش گفته بود که حضور همزمان نصیرزاده در دو فدراسیون بدنسازی و کشتی در حال بررسی است.

سید حمید سجادی هفته پیش در پاسخ به این پرسش که آیا حضور همزمان نصیرزاده در هیات رئیسه فدراسیون کشتی و ریاست فدراسیون پرورش اندام غیرقانونی نیست، اظهار کرد: آقای نصیرزاده قبلا در فدراسیون کشتی مسئولیت لیگ داشت و بعد رئیس فدراسیون بدنسازی  و پرورش اندام شد. تا جایی که می دانم معاونت ورزش قهرمانی و شاید معاون فرهنگی و همگانی ما در این زمینه با او صحبت کرده بودند. این موضوع در حال بررسی است.

وزیر ورزش ادامه داد: بعید می دانم این موضوع غیرقانونی باشد زیرا اگر غیرقانونی باشد، تا الان قانون اجرا می‌شد فقط گفته شد چون یکجا رئیس هستید و یک جا رئیس سازمان لیگ، مصلحت نیست که در هر دو فدراسیون باشد. البته دبیر هم به مدیریت نصیرزاده نیاز دارد و این موضوع در حال مذاکره است.

۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 32249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha