ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه برگزار می‌شود

دهمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور دانشگاه صنعتی شریف از ۳۱ شهریور الی یکم مهرماه سال ۱۴۰۱ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دهمین دوره ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور MPM۱۰ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دایر می‌شود. این رویداد یکی از بزرگترین، معتبرترین و با سابقه‌ترین مسابقات در حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه‌نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی شانس بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات را خواهند داشت.
این مسابقات طی دو مرحله برگزار می‌شود؛ مرحله اول مسابقات طی دو روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و پنجشنبه ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد. در این دو روز، مسابقات راس ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می‌شود.

در مرحله اول شرکت‌کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش‌های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ‌های خود را برای چالش‌های مسابقه ارسال کنند.

مرحله نهایی یا فینال مسابقات به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار خواهد شد. در نهایت تیم‌های برتر با توجه به امتیاز مرحله اول و دوم مسابقه مشخص خواهند شد.

۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 32246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha