پخش زنده مسابقه والیبال زنان ایران - ژاپن، امروز شنبه ساعت ۱۳:۳۰ + لینک نتیجه زنده

تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و ژاپن در چارچوب مسابقات والیبال زنان کنفدراسیون آسیا  امروز راس ساعت ۱۳:۳۰ در فیلیپین به مصاف یکدیگر رفتند. 

مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا امروز (شنبه پنجم شهریور) با چهار دیدار پیگیری شد.

تیم ملی زنان ایران در سومین مسابقه این مرحله به مصاف ژاپن نایب قهرمان دوره قبل این مسابقات رفت و سه بر یک مغلوب شد تا نخستین ست باخته ژاپنی‌ها در این مسابقات را به این تیم تحمیل کرده باشد.

شاگردان الساندرا کمپدلی در ست سوم ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر۲۳، ۲۵بر۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ مقابل ژاپن مغلوب شدند تا از راه‌یابی به چهار تیم برتر این مسابقات بازبمانند.

ترکیب اصلی تیم ملی والیبال زنان ایران در این دیدار شبنم علیخانی، مائده برهانی، الهه پورصالح، مهسا کدخدا، پوران زارع، تهمینه درگزنی، محدثه مشتاقی و نگار هاشمی (۲ لیبرو) بود.

تیم ملی والیبال زنان ژاپن از نظر حضور در بازی‌های المپیک با ۱۳ دوره رکورد دار آسیاست و این تیم در سال ۱۹۶۴ نخستین حضور خود را تجربه کرد.

زنان سامورایی دو مدال طلا و قهرمانی بازی‌های المپیک (۱۹۶۴ و ۱۹۷۶) و در ۱۶ دوره حضور در قهرمانی زنان جهان، سه قهرمانی سال‌های ۱۹۶۲، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۴ را در پرونده کاری خود دارند.

ملی‌پوشان ایران که دور مقدماتی را به عنوان تیم چهارم جدول رده‌بندی گروه A به پایان رسانده بودند و امروز مقابل تیم ژاپن صدرنشین گروه B بازی کردند، فردا و در گروه تیم‌هایی که برای رتبه پنجم تا هشتم بازی خواهند کرد، به مصاف چین تایپه می روند.



لینک پخش زنده والیبال زنان ایران و ژاپن امروز ساعت ۱۳:۳۰ ( با فیلترشکن باز کنید)- پخش این مسابقه به پایان رسید. 

لینک نتیجه زنده والیبال زنان ایران و ژاپن امروز ساعت ۱۳:۳۰ با فیلترشکن



برنامه کامل مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا، فیلیپین ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

شاگردان الساندرا کمپدلی بعنوان تیم چهارم گروه A وارد دور مقدماتی مرحله یک چهارم این پیکارها شدند و فردا ساعت ۱۳:۳۰ مقابل تیم ژاپن صف‌آرایی می‌کنند.

جدول رده‌بندی دور مقدماتی این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A

چین

ویتنام

فیلیپین

ایران

کره‌جنوبی

گروه B

ژاپن

تایلند

چین‌تایپه

استرالیا

برنامه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات به وقت تهران به شرح زیر است:

ویتنام _ چین‌تایپه ۷:۳۰

چین _ استرالیا ۱۰:۳۰

ایران _ ژاپن ۱۳:۳۰

فیلیپین _ تایلند ۱۸:۳۰

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
کد خبر: 32188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha