اولین پیروزی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم / تساوی سپاهان و گل گهر

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر با برتری برابر آلومینیوم به نخستین پیروزی خود در لیگ بیست‌ودوم دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، میهمان آلومینیوم بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

درحالی که اعلام شده بود این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حدود ۵۰۰ هوادار با حضور در ورزشگاه از تیم آلومینیوم حمایت کردند.

در اواسط نیمه دوم، نیمکت‌نشینان پرسپولیس نسبت به شعارهای هواداران حاضر در ورزشگاه اعتراض کردند که این موضوع باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود. در این بین مهدی رحمتی با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی صحبت کرد و در ادامه از هواداران خودی خواست که سکوت را رعایت کنند.

این نخستین بازی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی برای پرسپولیس بود.

آلومینیوم صفر – پرسپولیس ۱

گل: میلاد سرلک (۴۱)

کارت زرد: علیرضا بیرانوند، رضا جبیره، فاضلی

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گولسیانی، فرشاد فرجی (۷۱ وحدت هنانوف)، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر (۶۷ سیامک نعمتی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی (۸۷ سینا اسدبیگی)، امید عالیشاه (۸۷ امید عالیشاه) و یورگن لوکادیا (۷۱ حامد پاکدل).

ترکیب آلومینیوم: حسن پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند (۷۵ امین نوری)، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل (۵۹ علی دشتی)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، مهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی ( ۵۹ رضا جبیره) و میلاد فخرالدینی.

موقعیت‌های خطرناک

در دقیقه ۹، روی پاس امید عالیشاه، مهدی ترابی با دروازه‌بان آلومینیوم تک به تک شد اما شوت پای راست این بازیکن به دیواره کنار دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۱۰، ارسال مهدی ترابی از سمت راست فرصت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد و درحالی که زاپاتا برای دفع توپ اقدام کرده بود، ضربه او را پورحمیدی مهار کرد تا یک گل به خودی را شهاد نباشیم.

در دقیقه ۲۹، زاپاتا از پشت محوطه جریمه پرسپولیس دروازه این تیم  را مورد هدف قرار داد اما شوت پای راست این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۹، قائدرحمتی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست قصد داشت دروازه پرسپولیس را باز کند که توپ او را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه ۴۱، پاس در عمق مهدی ترابی برای میلاد سرلک، او را با دروزاه‌بان آلومینیوم تک به تک کرد و هافبک پرسپولیس هم با استفاده از این فرصت برای پرسپولیس گلزنی کرد.

در دقیقه ۵۷، والنتینو یوئل از پشت محوطه جریمه پا به توپ شد و به وارد محوطه جریمه  شد و از زاویه بسته دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد و توپ او را بیرانوند مهار کرد.

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم را اینجا ببینید.

نتایج سایر بازی ها:

 

هوادار صفر – صنعت نفت آبادان یک

مکان: ورزشگاه شهید دستگردی

نتیجه: شروالدین بوبوئف، مهاجم جدید نفتی‌ها در دقیقه ۸۰ دروازه هوادار را باز کرد تا شاگردان پرکاس سه امتیاز خارج از خانه را به دست آورند و اولین پیروزی فصل خود را تجربه کنند. 

گل‌ها: شروالدین بوبوئف

گل گهر سیرجان ۲– سپاهان ۲

مکان: ورزشگاه اختصاصی گل گهر

نتیجه: در دقیقه ۴۳ ضربه سر میلاد زکی پور روی سانتر رامین رضاییان وارد دروازه محسن فروزان شد. زکی پور در دقیقه ۵۲ از روی یک ضربه کاشته دروازه گل گهر را برای بار دوم باز کرد. ضربه علی اصغر عاشوری در دقیقه ۶۲ با برخورد به پای داسیلویرا، مدافع سپاهانی‌ها وارد دروازه پیام نیازمند شد. علیرضا علیزاده در دقیقه ۸۶ با ضربه سر از روی نقطه کرنر دومین گل تیمش را به ثمر رساند. این دیدار با تساوی به پایان رسید.

سپاهانی‌ها در این دیدار نسبت به مسائلی از جمله حضور بیش از ۳۰ درصدی هواداران و همچنین حضور هواداران پشت نیمکت تیم میهمان که خلاف آیین نامه برگزاری مسابقات است، اعتراض کردند.  

گل‌ها: میلاد زکی پور (۲بار) و رناتو داسیلیویرا (‌گل به خودی) و علیرضا علیزاده برای گل گهر

فولاد ۳ – تراکتور ۲

مکان: ورزشگاه شهدای فولاد

نتیجه: مجید علیاری، مهاجم فولادی‌ها در دقیقه ۳ از روی نقطه پنالتی گلی زود هنگام را وارد دروازه تراکتور کرد. موسی کولیبالی در دقیقه ۱۹ دومین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در نیمه دوم تراکتوری‌ها برای جبران گل خورده روی دروازه فولاد فشار آوردند و توانستند با گلزنی هادی محمدی در دقیقه ۵۲ و محمد آقاجانپور در دقیقه ۵۸ کار را به تساوی بکشانند. در ادامه حملات فولاد برای زدن گل پیروزی بیشتر شد تا این‌که اشکان دژاگه در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه با ضربه سر دروازه اخباری را باز کرد. این دیدار در نهایت با برتری شاگردان نکونام به پایان رسید.

گل‌ها: مجید علیاری، موسی کولیبالی و اشکان دژاگه برای فولاد و هادی محمدی و محمد آقاجانپور برای تراکتور

۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 32173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha