پاسخ آمریکا قاطع نیست / فعلا جزئیات منتشر نمی‌شود

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران توییتی در ارتباط با پاسخ آمریکا به ایران منتشر کرد و برخی اظهارات پیرامون این پاسخ را اشتباه دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران توییت مهمی در ارتباط با پاسخ آمریکا به ایران منتشر کرد و برخی اظهارات پیرامون این پاسخ را اشتباه دانست.

سید محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در حساب توییتری برخی ایده‌ها درباره پاسخ آمریکا به ایران را نادرست خواند. مرندی ساعتی پیش در توییتر نوشت: اینکه می‌گویند آمریکا «پاسخی قاطع» به ایران داده، اشتباه است.

مرندی در این توییت از ارائه جزئیات درباره پاسخ واشنگتن به تهران امتناع ورزیده است. اما به دستاوردهایی برای ایران اشاره کرده که به گفته وی در پایان فصل به وضوح قابل مشاهده خواهند بود.

مشاور تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در توییتی نوشت: حال نمی‌توانم وارد جزئیات شوم ولی این ایده که “پاسخ قاطعانه” از سوی آمریکا آمده اشتباه است. ایران طی روزها و همچنین ماه های گذشته به چیزهای زیادی دست یافته است. زمانی که این فصل بسته شود، همگی می توانند این را به وضوح ببینند.

۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 32164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha