پرسپولیس با باخت مقابل آلومینیوم اراک وارد هفته اول دور برگشت شد + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، میهمان آلومینیوم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم اراک امروز راس ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.


فیلم خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - پرسپولیس ۰

پیش از بازی:

تیم فوتبال پرسپولیس اولین حضور خود در لیگ برتر را با حضور اوسمار ویه را به عنوان سرمربی تجربه خواهد کرد. سرخپوشان پایتخت که عصر امروز میهمان آلومینیوم اراک هستند با جدایی یحیی گل محمدی در نیم فصل و اصرار بازیکنان به حضور اوسمار ویه را در قامت سرمربی کار سختی مقابل تیمی دارند که عملکرد پر فراز و نشیبی داشته است.

ویه را برای ترمیم نقاط ضعف این تیم تصمیم به تغییر لیست بازیکنان پرسپولیس گرفت تا بازیکنانی همچون عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی جای بازیکنان سربازی نظیر میلاد سرلک، محمد عمری و همچنین بازیکن مازادی نظیر نبیل باهویی را بگیرند.

با این حال محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس از سوی فیفا باعث بسته ماندن پنجره این تیم در زمستان شد تا خریدهای جدید نتوانند امروز در اراک بازی کنند.

سرمربی جدید پرسپولیس که تا چند ماه پیش دستیار یحیی گل محمدی بود چاره‌ای جز استفاده از تاکتیک‌های گل محمدی با بازیکنان همیشگی اش ندارد.

از این رو احتمال می‌رود پرسپولیس در نبود بازیکنان جدا شده خود و همچنین محرومیت امید عالیشاه با ترکیب زیر به مصاف آلومینیوم اراک برود:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و شهاب زاهدی.

۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 32153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha