پخش زنده مسابقه والیبال جوانان ایران - عربستان، امروز جمعه ساعت ۱۵:۳۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

تیم‌های ایران و عربستان در مرحله اول حذفی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا که در منامه بحرین برگزار می‌شود، به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتا تیم کشورمان موفق به برتری سه به صفر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز(جمعه چهارم شهریور) به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

ترکیب اولیه تیم ایران را در این بازی عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده پوریا خانزاده، پوریا حسین‌پور، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان تشکیل داده بودند.

تیم ایران از همان ست اول بازی را قدرتمندانه آغاز کرد و با سرویس‌های خوب گلزاده و همچنین دفاع روی تور توانست هفت بر سه از حریفش پیش بیفتد.

فاصله چهار امتیازی تیم ایران با عربستان تا امتیاز ۱۰ هم ادامه داشت؛ اما ۲ دفاع روی تور بازیکنان عربستان نتیجه بازی را ۱۱ بر ۹ کرد.

در ادامه تیم ایران با درخشش خانزاده و حسین‌پور به فاصله پنج امتیازی با تیم عربستان رسید و نتیجه بازی ۱۷ بر ۱۲ به سود تیم ایران شد.

عربستان یکبار دیگر توانست فاصله امتیازات خود را با تیم ایران کم کند و زمانی که امتیازات ۱۸ بر ۱۶ به سود ایران بود مومنی‌مقدم تقاضای وقت استراحت داد.

بازیکنان ایران اجاره ندادند فاصله امتیازی با تیم عربستان بیشتر شود و در نهایت موفق شدند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان برسانند.

مومنی مقدم که پیروزی ایران را در ست دوم قطعی می دانست از امتیاز ۲۰ به بازیکنان ذخیره اجازه بازی داد.

اولین امتیاز ست سوم را عربستان کسب کرد، اما در ادامه تیم ایران نتیجه را ۵ بر ۲ به سود خودش کرد. برتری ایران در ادامه ست سوم بیشتر هم شد و به ۴ امتیاز رسید. در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را مغلوب خود کردند تا با سه ست پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شوند.

‌لینک پخش زنده والیبال جوانان ایران و عربستان امروز ساعت ۱۵:۳۰ ( با فیلترشکن باز کنید) این لینک همزمان با شروع بازی فعال می شود.


لینک نتیجه زنده والیبال جوانان ایران و عربستان امروز ساعت ۱۵:۳۰ 

برنامه کامل مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا، بحرین ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

قرعه‌کشی مرحله اول حذفی رقابت‌های والیبال جوانان آسیا چهارشنبه دوم شهریور برگزار شد و تیم ایران در این مرحله به مصاف تیم عربستان سعودی خواهد رفت.

این بازی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) روز جمعه چهارم شهریور برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدارها چین با امارات، بنگلادش با قطر، کره‌جنوبی با پاکستان، تایلند با عراق و بحرین با هند دیدار خواهند کرد.

نکته مهم این که دو تیم پیروز جدال ایران با عربستان و بحرین با هند مستقیما راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند و از ۸ تیم دو تیم راهی نیمه نهایی خواهد شد.

این استثنا برای دو تیم ایران (مدافع عنوان قهرمانی) و بحرین (میزبان) در گروه‌های A و B مرحله مقدماتی اتخاذ شده است و حریفان دو تیم در مرحله نخست حذفی در صورت برد می توانند از این قائده به سود خودشان بهره‌مند شوند.

ایران در صورت پیروزی برابر عربستان با یکی از چهار تیم کره‌جنوبی، پاکستان، بنگلادش و قطر در نیمه نهایی دیدار خواهد کرد.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا روز پنج‌شنبه سوم شهریور استراحت دارند.

۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
کد خبر: 32149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha