یک «شستا»یی دیگر در راه است

آخرین بار که یک شرکت در بازار دوم فرابورس درج نماد شد تا در نوبت عرضه اولیه‌های جدید بازار سهام قرار بگیرد، صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا بود که ۱۶ مهر ماه ۹۹ درج نماد شد. اما آیا عرضه اولیه جدید بورس این نماد است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عرضه اولیه بعدی در بازار سهام عرضه اولیه کدام نماد است؟ آخرین بار خبر از عرضه اولیه کدام نماد منتشر شده است؟

آخرین بار که یک شرکت در بازار دوم فرابورس درج نماد شد تا در نوبت عرضه اولیه‌های جدید بازار سهام قرار بگیرد، صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا بود که ۱۶ مهر ماه ۹۹ درج نماد شد. با این حال به نظر می‌رسد پیش از عرضه اولیه این نماد، چند نماد دیگر نیز در صف عرضه اولیه قرار دارند.

علی ابراهیمی، مدیر دپارتمان بازار سرمایه گروه صنعتی گلرنگ اخیرا گفته است: تمامی موارد برای عرضه اولیه غکورش فراهم است و منتظر موافقت شرکت بورس تهران هستیم.

از سوی دیگر، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس از زیرمجموعه‌های غیرمستقیم بانک پارسیان با پذیرش و درج نماد اپال در صف عرضه اولیه و ورود به بازار سهام قرار گرفت.

این اخبار درحالیست که پیش از این نیز تجارت‌نیوز لیستی از عرضه اولیه‌های در انتظار را منتشر کرده بود.

استقلال و پرسپولیس، پتروشیمی‌های الوند و بوعلی، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی اروند، شرکت تامین‌سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، شرکت اوپال پارسیان سنگان، شرکت چوب خرز کاسپین، فروشگاه شهروند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه‌ اولیه‌های احتمالی پاییز امسال خواهند بود. با این حال طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش از همه نزدیکتر باشد.

از سوی دیگر طبق آخرین اطلاعات بزرگترین عرضه اولیه امسال یعنی ستاره خلیج فارس احتمالا در زمستان امسال انجام خواهد شد.

۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 3213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha