خودروی ایران_روسی ساخته می‌شود

علیرضا پیمان پاک معتقد است نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو شروع جدی برای همکاری‌های بزرگ میان ایران و روسیه در حوزه تولید خودرو و مهم‌تر از آن حوزه‌های تامین و صادرات قطعات خودرو خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اکوایران  رییس سازمان توسعه تجارت گفت شرایط برای گسترش همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه تولید خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.

، براساس اظهارات این مقام مسئول پروژه‌های مشترکی هم میان شرکت‌های ایرانی و روسیه‌ای در حوزه تولید خودرو و قطعات آن تعریف خواهد شد تا زمینه‌های لازم جهت ارتقای صنعت خودرو در هر دو کشور را ایجاد کند.

پیمان‌پاک در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو گفت: حوزه خودرو، قطعات خودرو و زنجیره ارزش مرتبط با خودرو از محورهای مهمی است که زمینه‌ساز توسعه روابط اقتصادی و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور را گسترش می‌شود.

رییس سازمان توسعه تجارت تاکید می کند حضور در نمایشگاه خودروی روسیه فرصت مناسبی است تا شرکت‌های قطعه ساز و خودروساز ایرانی با حضور فعال و جدی در بازار خودروی بتوانند توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فنی خود را به نمایش بگذارند.

آن طور که پیمان پاک می گوید دولت از بخش خصوصی برای حضور موثر در این نمایشگاه حمایت کافی کرد.

رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نشست‌های مختلفی که در حاشیه اسین نمایشگاه امکان برگزاری دارد گفت قرار است م چندین نشست تخصصی و B۲B میان متخصصان ایرانی و خارجی در حوزه‌های مرتبط با صنعت خودرو برگزار شود.

نمایشگاه خودروی مسکو امروز آغاز شده و تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 32078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهاجر آبادانی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      1 0
      خدا نکنه ! زبونت رو گاز بگیر .