اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد، حضور بانوان در ورزشگاه در مسابقات لیگ برتر فوتبال منوط به ایجاد زیرساخت و تایید نهادهای مربوطه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، سازمان لیگ فوتبال ایران در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه اعلام کرد، این مساله منوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم و ایجاد امکانات مناسب است و همچنین با تصمیم نهادها و دستگاه‌های مربوطه انجام می‌پذیرد.

سازمان لیگ فوتبال نیز در حال پیگیری برای حضور بانوان در ورزشگاه است و بدیهی است حضور بانوان در ورزشگاه با تایید و مجوز نهادهای مربوطه امکان‌پذیر خواهد بود.

نامه فیفا درباره حضور زنان الزام آور یا یک توصیه ساده؟

برخلاف اظهارات وزیر ورزش که نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه را پیشنهادی قلمداد کرده بود، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید این نامه الزام آور است!
 

چند روز گذشته وزیر ورزش و جوانان درباره نامه فیفا برای ورود زنان به ورزشگاه ها گفت که فیفا صرفا پیشنهاد داده و هیج اجباری در کار نیست اما ساعاتی بعد سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ این نامه را الزام آور دانست!

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: نامه FIFA برای ورود بانوان الزام‌آور است، نه پیشنهادی! می‌توانیم حضور بانوان را از همین استادیوم آزادی شروع کنیم.

او گفت: فیفا الزامی ندارد که بلافاصله در همه استادیوم‌های کشور بانوان حضور داشته باشند.

بعد از اینکه هفته نخست لیگ برتر با دستور سازمان لیگ به علت نقص در سامانه بلیت فروشی، بدون تماشاگر شد، هفته دوم هم با حضور تماشاگران و البته بدون حضور زنان برگزار گردید. 

۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 32011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha