رئیس اسبق پزشکی قانونی مقابل خانه اش با شلیک گلوله به قتل رسید + تصاویر

مقتول امروز در جلوی منزل خود در محله سعادت آباد با شلیک چندین گلوله مورد سوء قصد قرار گرفته و در دم جان سپرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ صبح امروز دکتر علی محفوظی رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی در خیابان ایران‌زمین به قتل رسید.

با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جرائم جنایی، جسد رئیس سابق سازمان پزشکی قانونی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: مقتول دکتر محفوظی که فردی ۸۵ ساله بود و در سال های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کردند امروز در جلوی منزل خود در محله سعادت آباد با شلیک گلوله مورد سوء قصد قرار گرفته و در دم جان سپرد. در این زمینه بلافاصله تیم ویژه پلیس تشکیل که در تحقیقات اولیه سرنخ هایی از عوامل این حادثه به دست آمد. سوابق دکتر علی محفوظی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران که صبح امروز بدست عوامل ناشناس به قتل رسید: معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور ، معاونت دانشگاه علوم پزشکی تهران ، عضویت شورایعالی نظام پزشکی کشور و عضو هیئت امناء درمانگاههای خیریه کشور.

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 31988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      قوه قضا را مدت هاست آب برده ،ارازل و اوباش سر هر کوچه ای عین اسنپ منتظر مورد سفارش شده اش هست ،روز روشن میزنند ،می‌کشند، بعد می‌گویند اگر کسی چپ به ملت ایران نگاه کند فلان میکنیم ،خدا عاقبت قضارا نه بلکه خدا عاقبت این ملت را بخیر کند ،قاضی روز امتحان کورس تقلب می‌کند با نمره ناپلئونی قضاوت می‌کند، چون همه جا را تاریک میبینم قضا شب شما بخیر،
    • ایرانی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      17 گلوله را از کجات در آوردی خبرنگار شاید محترم!!!!!!!!! این فرد مقتول یکی از پزشکان خیر و از اساتید دانشگاه بودند که حدود 60 سال به مردم دردمند خدمت کردند و معلوم نیست به چه انگیزه ای یک پیرمرد 85 ساله به قتل رسیده و شما برای بالا رفتن مراجعه به صفحه تان 2 گلوله اعلامی پلیس را به 17 گلوله افزایش می دهی!!!!!! این کار مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و جرم آشکار است منتظر شکایت باشید!!!!!!!!!!!!

      پاسخ سایت: خبر اولیه از اصابت 17 گلوله حکایت داشت که بعدا پلیس بطور دقیق 2 گلوله اعلام کرد

    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
      0 0
      واقعا چرا 17 گلوله !؟ طرف ناشی بوده احتمالا