تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران قهرمانی زودهنگام رقابت‌های جهانی بلغارستان را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان امشب(یکشنبه) با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال ۵ وزن دوم این مسابقات، به پایان می رسد.

در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست، ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم به مدال طلا رسید و ابوالفضل چوبانی در ۸۷ و فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز صاحب مدال نقره شدند.

ایران در ۵ وزن دوم نیز شانس رسیدن به ۲ مدال طلا و ۳ برنز را دارد، سعید اسماعیلی در ۶۰، علیرضا مهمدی در ۸۲ و علی عابدی در وزن ۹۷ کیلوگرم امشب برای کسب مدال طلا به میدان می‌روند و سید دانیال سهرابی در ۶۷ و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم نیز برای رسیدن به مدال برنز به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مسجل شده و تیم‌های اوکراین و آذربایجان نیز برای کسب عنوان نایب قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

ایران در پایان این مسابقات حداقل ۱۴۹ و حداکثر ۱۷۴ امتیاز بدست می‌آورد، اوکراین بین ۹۶ تا ۱۱۶ امتیاز و آذربایجان نیز از ۱۰۴ تا ۱۱۴ امتیاز کسب خواهد کرد.

با این اوصاف حتی اگر تمامی نمایندگان ایران در ۵ وزن دوم نیز در دیدارهای فینال و رده‌بندی مقابل رقبای خود شکست بخورند باز هم قهرمانی جهان از آن ایران خواهد شد.

پیش از این تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی بلغارستان را از آن خود کرده بود.

۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: 31987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha