تمسخر شدید آواتارهای واقعیت مجازی زاکربرگ به علت کیفیت پایین

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا پس از تمسخر شدید آواتارهای واقعیت مجازی این شرکت وعده داد آنها را به‌روزرسانی می‌کند و کیفیت این آواتارها را به حد مطلوب می‌رساند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از انگجت، متا پس از به اشتراک گذاشتن تصاویری از آواتارهای واقعیت مجازی خود، به طور گسترده مورد تمسخر قرار گرفته بود. از همین رو زاکربرگ وعده داد «به روز رسانی‌های بزرگی» را برای مؤلفه‌های گرافیکی دنیای واقعیت مجازی خود برنامه‌ریزی کرده است. او گفت این شرکت جزئیات بیشتری در مورد تغییرات مذکور در کنفرانس آتی خود موسوم به کانکت منتشر خواهد کرد.

وعده‌های زاکربرگ چند روز پس از انتشار تصاویری از Horizon Worlds به عنوان محیط اجتماعی دنیای واقعیت مجازی این شرکت در توئیتر منتشر شد.

این تصاویر در ابتدای هفته گذشته همراه با اعلامیه‌ای مبنی بر راه اندازی Horizon Worlds در فرانسه و اسپانیا به اشتراک گذاشته شدند. اسکرین شات مذکور یک آواتار بی کیفیت از زاکربرگ را در مقابل نسخه واقعیت مجازی برج ایفل و کلیسای ساگرادا فامیلیا در بارسلون نشان می‌دهد.

این تصویر به سرعت در توئیتر مورد توجه قرار گرفت و مردم کیفیت گرافیکی پایین و طراحی آماتوری آن را به باد تمسخر گرفتند. بسیاری به طور خاص این سوال را مطرح کردند که چرا آواتار زاکربرگ تا این حد تخت و بی‌روح است، در حالی که این شرکت میلیاردها دلار هزینه کرده و آینده خود را برای موفقیت متاورس به خطر انداخته است.

اگرچه زاکربرگ مستقیماً به این انتقادها نپرداخت، اما تصدیق کرد که تصویری که به اشتراک گذاشته بود "بسیار ساده" بوده و وعده بهبود داد.

۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 31923
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha