تا ۱۰ شهریور بدهی مالیاتی خود را بدهید بخشودگی ۱۰۰ درصد بگیرید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی که تا دهم شهریور بدهی مالیاتی خود را بپردازند، شامل بخشودگی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه نشست چهارشنبه (۲۶ مرداد) هیات دولت اظهار داشت: در جهت مساعدت به تولیدکنندکان و فعالان اقتصادی که نتوانستند بدهی مالیاتی خود را بپردازند، از ۲۹ مرداد تا ۱۰ شهریور مشروط بر پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقیقی و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای فعالان حقوقی بخشودگی ۱۰۰ درصد مالیاتی انجام خواهد شد.

وی افزود: فعالان اقتصادی در این بازه می‌توانند تسویه حساب مالیاتی خود را انجام دهند.

خاندوزی در ادامه گفت:آسیب‌شناسی‌های لازم برای واگذاری اموال دولت انجام شده و موفق شدیم مصوبه‌ای از شورای عالی هماهنگی اقتصادی بگیریم که مطابق آن متن با اختیارات ویژه کمیته‌ای تحت عنوان «هیئت مولد سازی داراهایی دولت» شکل بگیرد و اختیار داشته باشد دارایی‌های مازاد دولتی را به فروش برساند.

وزیر اقتصاد عنوان کرد: یکی از بهترین روش‌های تامین کسری دولت همین فروش اموال آزاد و دارایی هاست که به طبع آن هیچ آسیبی هم به وضعیت اقتصادی مردم وارد نمی‌شود.

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 31831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha