از آبرسانی کیسه ای به مردم شهرکرد تا اعتراض مقابل استانداری + فیلم و گزارش تصویری

مشکلات آب مردم شهرکرد همچنان پابرجاست و علیرغم آبرسانی کیسه ای ، شاهد اعتراضاتی در شهرکرد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پی بارش‌های سیل‌آسا، آب چشمه کوهرنگ به‌ عنوان تامین کننده ۵۰ درصد آب شرب شهرکرد و تعدادی از شهرها و روستای واقع در مسیر گل‌آلود شده و به بحران جدی تبدیل شده است، به‌گونه‌ای که پس از گذشت ۶ روز هم‌چنان برخی محلات شهرکرد دچار قطعی، کدورت آب و کاهش فشار آب است. آبرسانی سیار با تانکر و توزیع آب بسته‌بندی شده در این شهر در حال انجام است و بسیاری از شهروندان در پی قطعی چند روزه آب دچار مشکلاتی شده‌اند. در همین ارتباط خبرگزاری ایسنا گزارش تصویری این آبرسانی را منتشر کرده است .


تجمع مردم شهرکرد مقابل استانداری/ مشکل آب شرب را برطرف کنید + فیلم و عکس

در همین ارتباط خبرگزاری فارس هم گزارشی با مضمون زیر منتشر کرد:
امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم با در دست داشتن دست‌نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه‌ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسؤول بی‌کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

تداوم اختلال در انتقال آب به شهرکرد باعث نارضایتی مردم این شهر و تجمع شماری از آنها مقابل استانداری شد.

امروز حدود ۵۰۰ نفر از مردم با در دست داشتن دست نوشته‌ها و سر دادن شعارهایی نظیر «زاده سرچشمه ایم تشنه‌ایم تشنه‌ایم» و «مسئول بی کفایت استعفا استعفا» خواستار برطرف شدن مشکل آب شرب شهر شدند.

در جریان تجمع مسئولان استان در میان مردم حاضر و به مطالبات آنها پاسخ دادند؛ بعد از سیل هفته گذشته، آب سرچشمه کوهرنگ که تأمین کننده اصلی آب شهرکرد است گل‌آلود و قابلیت شرب را از آن گرفته شده است. همچنین شدت سیل به مسیر انتقال آب نیز آسیب جدی وارد کرده است.
 


پیگیری مسئولان استان از روز نخست برای ترمیم مسیر و بهبود کیفیت آب انتقالی جریان دارد اما طولانی شدن این روند موجب نارضایتی مردم شهرکرد شده است.

بامداد امروز علی حیدری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از طرح پدافندی آبرسانی شهرکرد گفت: اکیپی که در حال تکمیل خط عمان سامانی هستند در تلاشند در تا امروز طرح به اتمام برسد و آب وارد مدار شود؛ این خط توانایی انتقال ۱۵۰ تا ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه را دارد.

حیدری ادامه داد: بهره‌برداری از این خط بیش از ۷۵ درصد مشکل آب را حل خواهد کرد.

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: 31790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha