تکلیف سهام عدالت فوت شدگان چه شد؟

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: تعیین تکلیف سهام این افراد سه سال معطل مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تحلیل بازار؛ توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور شمار فوت شدگان سهام عدالت را سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: تعیین تکلیف سهام این افراد سه سال معطل مانده است.

 عسگر توکلی با اظهار اینکه وضعیت سهام فوت شدگان مشخص است، افزود: با این حال شرکت سپرده گذاری سه سال تعیین تکلیف سهام این افراد را معطل و بلاتکلیف گذاشته است.

وی با انتقاد از این که پول های مردم دست شرکت سپرده گذاری مرکزی مانده است، افزود: با آن که زیرساخت ها مهیاست اما همچنان تعیین تکلیف سهام فوت شدگان اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: به رغم آن که رئیس جمهور و وزیر اقتصاد دستور تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان را صادر کردند اما شرکت سپرده گذاری تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

توکلی خواستار ورود دستگاه های نظارتی و امنیتی برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان و جاماندگان شد و گفت: منابع فوتی های هر استان باید به آن استان واریز و سرریز شود و پیگیری ها تاکنون نتیجه نداده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره تغییر شیوه مدیریت سهام عدالت گفت: این مسئله درخواست شده است و با کارشناسان حقوقی در حال مذاکره هستیم تا این راهکاری درباره این طرح داشته باشیم.

۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
کد خبر: 31757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha