جام جهانی با پوشاک ایرانی / دعوت فیفا از دبیرکل فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال اعلام کرد حسن کامرانی‌فر، دبیرکل این فدراسیون به دعوت فیفا راهی سوئیس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فدراسیون فوتبال اعلام کرد «حسن کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت فیفا جهت برگزاری نشست مشترک با برخی از مسوولین فدراسیون جهانی در خصوص موضوعات مختلفی ازجمله مطالبات فدراسیون فوتبال ایران در فیفا، مذاکره در خصوص راه اندازی VAR، هماهنگی‌های لازم پیرامون حضور ایران در جام جهانی، ارائه گزارشی از روند بلیت فروشی مسابقات همچنین ارائه پیراهن تیم ملی ایران در این رقابت ها راهی سوئیس شد.

نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در این سفر دبیرکل فدراسیون فوتبال را همراهی می‌کند.»

قبل از این خبر، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال صبح امروز در گفت و گویی رادیویی مدعی شده بود که ماجدی هم به سوئیس می‌رود اما فدراسیون فوتبال اشاره‌ای به این مساله نکرده است. با این حال اصولی تاکید کرد که همزمانی سفر کامرانی‌فر با ماجدی به سوئیس دلیلی بر مشترک بودن جلسات آنها ندارد. با این وجود ظاهرا ماجدی فعلا به سوئیس سفر نکرده است.

بازدید از کمپ تیم ملی در اتریش که برای پنجره بازی‌های ملی در شهریور و مقدمات برگزاری دو دیدار دوستانه در این کشور از دیگر اهداف ماجدی در این سفر خواهد بود.

تیم‌ملی با لباس ایرانی در جام جهانی قطر؟

تیم‌ملی با لباس ایرانی در جام جهانی قطر؟

بعد از برگزاری مزایده و دریافت پیشنهاد تولیدکنندگان داخلی و خارجی، در نهایت فدراسیون فوتبال به توافق‌های اولیه با یک شرکت ایرانی دست یافته که در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز جایگزین شرکت «آل‌اشپرت» شده بود. نماینده این شرکت همراه با ماجدی و کامرانی‌فر راهی سوئیس خواهد شد در جلسه با مسئولان فیفا درباره شرایط و ضوابط طراحی و تولید لباس تیم ملی جلسه‌ای برگزار شود.

فیفا برای حضور تیم‌ها در مسابقات جام جهانی محدودیت‌هایی را در ارتباط با البسه تیم‌های ملی در نظر می‌گیرد که همه تیم‌ها باید این مسائل را همانند اندازه شماره، جای لوگو، محل درج نماد فیفا و جام جهانی و همینطور محدودیت‌های مربوط به طراحی لباس را رعایت کنند.

تیم ملی ایران در جام‌های جهانی گذشته با البسه شرکت‌های آدیداس، پوما (دو بار) و آل‌اشپرت (دو بار) حضور داشته است و برای اولین بار است که یک تولید کننده ایرانی این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: 31718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha