علیرضا دبیر: استاندار سابق خوزستان به من دروغ گفت

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از نظر من ورزش به جز طلای المپیک همه اش کشک است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علیرضا دبیر در مجمع انتخاب رئیس هیات کشتی خوزستان که امروز بیستم مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر نه تنها در خوزستان، بلکه در خیلی از شهر ورزش رشد نمی کند به خاطر منم افراد است. من خودم خواهش کردم که آقای جمال پور برای هیات کشتی پا پیش بگذارد. اگر کسی دنبال من بیاید که بخواهد رئیس شود قبول نمی کنم و خودم نیز تا حالا منصوب کسی نبوده ام. من می گویم طرف آنقدر باید قوی باشد که به دنبالیش بیایند، نه این که انتخاب کنند و من اینجوری هستم. بعد هم نمی گذارم کسی لابی کند.

وی در ادامه خطاب به یکی از رؤسای هیات های کشتی در خوزستان، گفت: جامعه کشتی  غر زیاد می زند اما این که کسی ۲۰ سال رئیس هیات کشتی باشد و قهرمان جهان نداده باشد، ایراد است. هر کسی فعال نیست باید کنار گذاشته شود و با کسی تعارف نداریم. همین امروز یک رئیس هیات کشتی را در کشور عوض می کنم چون بی عرضه است. جمالپور هم در کشتی خوزستان باید همین کار را انجام دهد.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اینکه قهرمان نمی سازیم مشکل تشک نیست، مشکل مربی است و باید مربی درست کنید. ضمن اینکه در خوزستان همه باید به جمالپور کمک کنند و او هم باید به صورتی کار کند که دیگر نگویند ممتازان.

دبیر بیان کرد: همه در خوزستان باید  با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هماهنگ باشند و بنی تمیم در اینجا یک شمشیر دولبه است و او مدیرکلی است که کشتی را می فهمد و دور نمی خورد. از جامعه کشتی می خواهم پای کار آقای بنی تمیم باشند. او از روزی که آمده به ما کمک می کند.

وی با بیان اینکه در همه رده های سنی تیم ملی که اعزام داشته باشیم باید یک مربی خوزستانی همراه باشد، ادامه داد: اما اگر مربی شاگردساز نباشد نمی گذارم همراه تیم باشد. هر مربی که با هیات و مدیرکل ورزش خوزستان هماهنگ باشد، همراه تیم ملی خواهد بود در غیر این صورت خیر. ضمن اینکه یک مربی حق دخالت در انتخابات مجمع یک هیات را ندارد که بگوید چه کسی رئیس هیات شود.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین در انتقاد به شریعتی استاندار سابق خوزستان در خصوص میزبانی استان از جام جهانی کشتی فرنگی عنوان کرد: او سر این مسابقات خیلی به من دروغ گفت و به من تهمت زد و آن زمان در بی پولی یک میلیارد تومان به حساب خوزستان ریختم. خوزستان در روزهای اول خیلی من را اذیت کرد ولی امروز برای برگزاری این مجمع خودم به اینجا آمدم چون بنی تمیم برادر من است.

وی در ادامه نیز گفت: باید برای المپیک ۲۰۲۴ اولویت خوزستان با طلای المپیک باشد. چرا نباید خوزستان طلا بگیرد؟ و من واقعاً در این زمینه غصه دارم. به نظرم نگاه خوزستان باید به کسب دو، سه مدال باشد تا حداقل به یک طلا برسد. اینکه خوزستان در تیم ملی بزرگسالان یک ملی پوش دارد، ایراد است و باید به مربیانی که در تیم ملی بزرگسالان کشتی گیر دارند، بها بدهید. ورزش از نظر من جز طلای المپیک همه اش کشک است.

دبیر افزود: به نظر من عبدولی هم باید طلای المپیک را می گرفت و حیف شد و من در این زمینه هم غصه دارم. به هر حال از آقای جمال پور می خواهم از تمام ظرفیت استان استفاده کند و هر کسی صادقانه کار کند، برای او کار هست و در کشتی همه باید کنار هم کار کنند. ضمن اینکه اگر در کشتی خوزستان از ظرفیت آقای کجباف دبیر سابق هیات استفاده نشد، او را به فدراسیون کشتی می بر زیر او عاشق کشتی است. پس اگر می خواهید قهرمان المپیک شوید باید از ظرفیت همه استفاده کنید. حتی سعید عبدولی هم می تواند باید بیاید و کمک کند.

وی با بیان اینکه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به هیات کشتی خوزستان کمک خواهد شد و مجدداً تا پایان سال هم کمک مالی خواهیم داشت، گفت: از سال آینده دستمان برای کمک به هیات ها بازتر است. هیات های کشتی استان ها به ویژه خوزستان برای من مهم هستند و پس از سه سال اولین مجمع انتخاب یک رئیس هیات است که خودم می آیم.

دبیر تأکید کرد: خوزستان باید به طلای المپیک برسد و نبود این مدال نقطه ضعف خوزستان در کشتی فرنگی است.

۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
کد خبر: 31589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha