پخش زنده فوتبال پرسپولیس - ذوب آهن امروز ۱۹:۰۰ + لینک پخش و نتیجه زنده

دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در اولین هفته لیگ برتر فوتبال فصل بیست ودوم را بصورت زنده و مستقیم از لینک های زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن امروز راس ساعت ۱۹:۰۰ دقیقه در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:


لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن از شبکه های داخلی سیما - این لینک از ساعت ۱۹:۰۰ امروز شنبه ۲۲ مرداد به پخش بازی خواهد پرداخت.


لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و ذوب آهن از رادیو ورزش - این لینک از ساعت ۱۹:۰۰ امروز شنبه ۲۲ مرداد به پخش بازی خواهد پرداخت.


آنچه دیروز در هفته اول لیگ برتر فوتبال گذشت 

تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته نخست لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی دو بر صفر شاگردان مورایس در ورزشگاه آزادی خاتمه یافت. در نخستین دیدار از لیگ برتر بیست و دوم، استقلال و سپاهان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که بازی با دو گل به نفع سپاهان تمام شد و استقلال در زمین خود شکست خورد. 

آخرین شکست استقلال در مسابقات رسمی به فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد که این تیم در مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی با ۲ گل شکست خورد. آبی‌های پایتخت با گذشت ۳۳۳ روز از این بازی و طی شدن ۳۳ بازی رسمی، مقابل زردپوشان اصفهانی تن به شکست دادند.

استقلال صفر – سپاهان ۲


فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.


گل ها: یاسین سلمانی در دقیقه ۵۲ و رامین رضاییان در دقیقه ۵۷ برای سپاهان

کارت زرد: رامین رضاییان و محمد علی نژاد از سپاهان

کارت قرمز: - 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (پیمان بابایی ۶۲)، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی (امیرعلی صادقی ۶۲)، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس (آرش رضاوند ۷۳)، سجاد شهباززاده (ارسلان مطهری ۶۲) و کوین یامگا.

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن (میلاد زکی پور ۸۲)، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی (مانوئل فرناندز)، فرشاد احمدزاده (محمدرضا حسینی ۷۳)، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.


موقعیت‌های مهم

بازی تا دقیقه ۳۵ بدون موقعیت خطرناک بود که در این لحظه ارسال توپ به روی دروازه با ضربه سر ناقص شهباززاده، مهاجم استقلال از دروازه سپاهان دور شد و توپ برگشتی هم با شوت نه چندان خوب سلمانی همراه بود.

جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۴۵ خلق شد که ضربه ایستگاهی زمین احمدزاده به سمت دروازه استقلال با مهار ناقص حسینی مقابل دروازه این تیم افتاد که این بار حسینی در موقعیت تک به تک توپ را با پای خود به کرنر فرستاد.

گل: در دقیقه ۵۲ روی یک ضد حمله تند و تیز، محمد علی نژاد وارد محوطه جریمه استقلال شد و پاس در عرض او با ضربه دقیق یاسین سلمانی وارد دروازه استقلال شد. 

فیلم گل اول سپاهان را اینجا ببینید. 

گل: در دقیقه ۵۷، روی یک ضد حمله دیگر، رامین رضاییان پا به توپ وارد محوطه جریمه استقلال شد و با شوت زمینی خود دروازه استقلال را برای دومین بار گشود. گل دوم را اینجا ببینید. 

بعد از دریافت دو گل، فشار حملات استقلال به روی دروازه سپاهان زیاد شد. یر یقیقه ۶۵ ضربه ارسلان مطهری به توپ در آستانه ورود به دروازه توسط مظاهری دفع شد. در دقیقه ۶۸ رشید مظاهری برای دفع توپ از دروازه خارج شد که چندان مطمئن نبود و دچار اشتباه شد اما مدافع این تیم به سرعت توپ را دور کرد. 

در دقیقه ۸۲ برخوردی در داخل محوطه جریمه سپاهان صورت گرفت که استقلالی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور تصمیم به ادامه مسابقه گرفت. 
 

پیکان یک - ملوان صفر 

در یکی از دیدارهای هفته اول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز تیم فوتبال پیکان به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت و موفق شد این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

پیکانی ها که فصل گذشته هم عملکرد قابل قبولی داشتند این بار لیگ را خوب شروع کردند و برابر تیم تازه وارد ملوان به برتری یک بر صفر رسیدند. دانیال جهانبخش در دقیقه ۴۱ برای پیکان گل زد.

آلومینیوم اراک صفر – هوادار یک

مکان: ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

نتیجه: شاگردان الهامی در دقیقه ۲۶ با گلزنی محمدی از حریف خود پیش افتادند.

گل‌ها: محمدجواد محمدی

نفت مسجدسلیمان ۲– مس کرمان ۲

مکان: ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نتیجه: نفتی‌ها با گلزنی رنجبری از حریف پیش افتادند و در ادامه امین کاظمیان گل تساوی مسی‌ها را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و رضا دهقانی دومین گل تیم میزبان را در این دیدار به ثمر رساند. پیش از پایان نیمه اول باز هم کرمانی‌ها گل خورده را جبران کردند و حسین دوستدار گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

گل‌ها: پیمان رنجبری و رضا دهقانی برای نفت مسجدسلیمان، امین کاظمیان و حسین دوستدار برای مس کرمان

نساجی مازندران صفر – مس رفسنجان صفر

مکان: ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

نتیجه: تساوی بدون گل

گل‌ها: -

۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 31547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha