علیرضا کریمی به دیدار فینال راه یافت / فیروز پور و گلیج در مرحله نیمه نهایی + عکس

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد در بازی های کشورهای اسلامی از ساعت 13 امروز در شهر قونیه ترکیه در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابتهای پنج وزن نخست کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی از ظهر امروز در قونیه آغاز شد که نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:


در وزن 57 کیلوگرم رضا مومنی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 4 مغلوب وحیداف از تاجیکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد مقابل حریف قرقیزستانی، مومنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور اول مقابل حمزه آلاجا از ترکیه با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دوم با نتیجه 8 بر 4 مقابل حاجی علی اف دارنده مدال های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه 9 بر 6 اریلماز از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 13 بر 4  ایساکوف از اردن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر کاریپبایف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت. وی دور بعد با نتیجه 10 بر صفر بنفر فاتح از الجزایر را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف ابوبکر آباکاروف از آذربایجان می رود.


در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر بایسال کوباتوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر رحمان جان ماحمدبکوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف مامد ابراگیموف از قزاقستان می رود.


مسابقات اوزان فوق امشب با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.

برنامه و نتایج کامل همه رشته‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی؛قونیه - ترکیه ۲۰۲۲ + جدول رده بندی

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 31540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha