جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه + عکس

شکیرا، خواننده مشهور و همسر سابق جرارد پیکه، پستی توییتری منتشر کرد که رسانه‌ها آن را پیامی به ستاره بارسلونا ارزیابی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از روزی که شکیرا و جرارد پیکه از هم جدا شدند، زندگی برای ستاره بارسلونا روز به روز پیچیده‌تر شده است. اما خواننده کلمبیایی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر، پیامی ارسال کرد و نشان داد اولویت اول زندگی‌اش در حال حاضر چیست: فرزندانش.

شکیرا در این پست توییتری تنها از یک عکس استفاده کرد که او را در حال به آغوش کشیدن دو فرزندش، ساشا و میلان نشان می‌دهد.

شکیرا و عشق ناب مادرانه

تصویر منتشر شده در توییتر شکیرا از طرف رسانه‌ها به عنوان پیامی از طرف او به همسر سابقش جرارد پیکه ارزیابی شده است. خواننده مشهور کلمبیایی بعد از انتشار این عکس سیلی از پیام‌های دلگرم‌کننده از طرف هوادارانش دریافت کرد.

این عکس نشان می‌دهد که شکیرا در حال حاضر تنها یک اولویت دارد: فرزندانش. او می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تنش‌های احساسی ناشی از جدایی از پدر ساشا و میلان، یعنی جرارد پیکه را به فراموشی سپرده و از آن عبور کرده است.

در همین حال، پیکه اخیرا با شکیرا درباره نگهداری از فرزندان‌شان به توافق رسید و قرار شد ساشا و میلان تا پایان ماه آگوست در اسپانیا باشند و در کنار پدرشان زندگی کنند. جرارد پیکه در شهر بارسلون اقامت دارد. او با وجود همه شایعات قصد جدایی از باشگاهش بارسا را ندارد.

درحالیکه دو فرزند پیکه و شکیرا تا پایان ماه آگوست در اسپانیا خواهند بود، خواننده مشهور کلمبیایی به آمریکا رفته و در شهر میامی اقامت دارد.

(عکس) جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 31525
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha