امکان حذف پیام‌ ارسال شده در واتس‌اپ، در طولانی‌مدت میسر شد

واتساپ اعلام کرد کاربران از امروز می‌توانند دو روز پس از ارسال پیام، آن را حذف کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سخنگوی پیام‌رسان واتساپ اعلام کرد قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی‌کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

برای استفاده از ویژگی جدید حذف پیام‌ها پس از دو روز، ابتدا باید پیام‌رسان خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده و سپس وارد گروه یا صفحه شخصی شده و بر روی پیام مورد نظر کلیک کنید بعد از آن روی گزینه حذف و سپس حذف برای همه ضربه بزنید. به گفته این پیام‌رسان برای اجرای قابلیت جدید، باید تمام کاربران واتساپ را به‌روزرسانی کنند.

شایان ذکر است شرکت اپل هنوز این قابلیت را به مخاطبان خود ارائه نکرده است. پیش‌بینی می‌شود قابلیت حذف پیام در طولانی مدت احتمالا ضمن به‌روزرسانی سیستم عامل جدید محصولات اپل در پاییز منتشر شود. در حال حاضر، نسخه بتا iOS ۱۶ تنها چند دقیقه به کاربران فرصت می‌دهد تا پیام خود را حذف کنند.

واتساپ

واتساپ همچنین در حال بررسی و توسعه  قابلیت مخفی‌کردن شماره‌ها است. به گفته پورتال WABetaInfo که معمولاً اطلاعات داخلی دقیقی را در مورد قابلیت‌های جدید واتساپ منتشر می‌کند، کاربران اندرویدی به زودی می‌توانند شماره تلفن خود را از مخاطبین و گروه‌ها مخفی کنند.

گفته شده این ویژگی به طور پیش‌فرض در واتساپ غیرفعال است، اما با انجام به روزرسانی و فعال کردن قابلیت جدید در واتساپ، کاربران نمی‌توانند به طور پیش‌فرض شماره افرادی که جدیدا به گروه می‌آیند را مشاهده کنند.

۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
کد خبر: 31499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha