باشگاه فوتبال آکسفورد سیتی از پرداخت‌های بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند!

آکسفورد سیتی (Oxford City)، از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال در بریتانیا، به هواداران خود اجازه می‌دهد تا بلیط مسابقات، غذا و نوشیدنی را با بیت‌کوین خریداری کنند. این تصمیم نتیجۀ یک همکاری چندساله با صرافی دارایی‌های دیجیتال CoinCorner است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در سال‌های گذشته شاهد این بوده‌ایم که صنعت فوتبال بارها با حوزۀ کریپتو تعامل داشته است. ستارگانی همچون نیمار، دیوید بکهام، اینیستا و رونالدینیو علاقۀ خود را به رمز ارزها ابراز کرده و سایر باشگاه‌ها نیز مانند آکسفورد سیتی از انواع مختلف ارزهای دیجیتال به‌ عنوان یک روش پرداخت بهره برده‌اند.

ترویج استفاده از بیت‌کوین در باشگاه‌های فوتبال انگلستان

براساس گزارش واصله از BBC باشگاه آکسفورد سیتی آخرین تیم فوتبالی است که طی مشارکت‌اش با CoinCorner از بیت‌کوین تحت عنوان روش پرداخت استفاده می‌کند.

این قابلیت قرار است تا همزمان با مسابقه با تیم Eastbourne Borough فعال شود. این راهکار پرداختی بخشی از قرارداد چندسالۀ این باشگاه و صرافی Coincorner است که طی آن نام استادیوم به «RAW Charging Stadium» تغییر و لوگوی این صرافی در پشت پیراهن بازیکنان نقش می‌بندد.

Justin Merritt، مدیریت این باشگاه، یادآور شد که استقبال از تازه‌ترین نوآوری‌ها مانند بیت‌کوین برای تداوم فعالیت باشگاه و پیشبرد اهداف بلندمدت آن امری ضروری‌ست.

Daniel Scott، مدیر ارشد اجرایی صرافی CoinCorner، نیز با اشاره به استقبال سایر باشگاه‌ها از آکسفورد سیتی افزود: «از اینکه این باشگاه نخستین تیمی در لیگ ملی است که بیت‌کوین را به عنوان یک روش پرداخت پذیرفته است خوشنود هستیم. به عقیدۀ ما این تصمیم آغازگر مسیری خواهد بود که در آن تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال از رمز ارزها برای تسهیل پرداخت‌ها و دریافت هزینۀ خدمات استفاده می‌کنند».

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 31484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha