کسب ۳ مدال توسط نمایندگان پاراشنا در کشورهای اسلامی

در اولین روز از رقابتهای پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی، نمایندگان کشورمان در پایان مرحله فینال به ۳ مدال دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در اولین روز از رقابتهای پاراشنا در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه نمایندگان کشورمان دیروز یکشنبه ۱۶ مرداد به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب ۳ مدال طلا و نقره شدند.

در  ۴۰۰ متر آزاد؛ سینا ضیغمی نژاد با رکورد ۴:۴۲:۳۷ اول شد، شاهین ایزدیار با رکورد ۴:۴۳:۵۵ دوم شد و ابوالفضل ظریف با رکورد ۵:۱۹:۴۸ در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در ۱۰۰متر پروانه نیز سینا ضیغمی نژاد با رکورد ۱:۰۶:۹۲ به مدال نقره بازیهای کشورهای اسلامی دست یافت.

همچنین ابوالفضل ظریف در  ۱۰۰ متر پروانه و علی امینی و محمد کریم زاده در ۵۰ متر پروانه در مرحله فینال به مصاف حریفان خود رفتند و از کسب مدال بازماندند.

روز دوم :
 

در دومین روز از رقابت های پاراشنا بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است، شناگران کشورمان دیروز دوشنبه ۱۷ مرداد در مرحله فینال به مصاف حریفان خود رفتند و موفق به کسب ۳ مدال نقره و برنز شدند.

در ۲۰۰ متر آزاد، محمد کریم زاده به مدال برنز دست یافت و در ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، شاهین ایزدیار موفق به کسب مدال نقره شد و سینا ضیغمی نژاد نیز در همین ماده به مدال برنز دست یافت‌.

در ادامه این رقابتها فردا سه شنبه ۱۸ مرداد در ماده های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر قورباغه نیز، نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت می پردازند.

پیش از این ملی پوشان کشورمان موفق به کسب یک طلا و دو مدال نقره شده اند.

برنامه و نتایج کامل همه رشته‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی؛قونیه - ترکیه ۲۰۲۲ + جدول رده بندی

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 31469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha